Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@14:52:57 GMT

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پدیده؛ بازگشت مدافع جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۵۸۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21:30 امشب در مشهد میهمان پدیده است.

سپاهانی‌ها در این دیدار مثل همیشه از حضور پیام نیازمند بهره می‌برند و محمد ایران‌پوریان و سعید آقایی هم مدافعان کناری سپاهان در این دیدار هستند. عزت‌اله پورقاز مدافع میانی ثابت و همیشگی سپاهان است و در این بازی از حضور سیاوش یزدانی که در دیدار قبل محروم شده بود استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دفاعی سپاهان مهدی کیانی است و محمد کریمی هم یک خط جلوتر از او به میدان خواهد رفت. در مورد زوج محمد کریمی در پست هافبک هجومی سپاهان تردید‌هایی وجود دارد. بعد از اخبار ضد و نقیضی که در خصوص محرومیت محسن مسلمان منتشر شد ابتدا سازمان لیگ او را در فهرست محرومان این هفته قرار داد ولی تا مشخص شود در این بازی غایب نیست.

از طرفی ولادیمیر کومان هم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در تمرینات هفته گذشته تیمش حضور نداشته و باید دید کادرفنی حاضر است روی بازی دادن به او ریسک کند یا نه. در صورتی که کومان در این دیدار بازی نکند سپاهان از محسن مسلمان در این پست استفاده خواهد کرد.

در خط حمله هم شاهد حضور مهرداد محمدی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده هستیم.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون