Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه کمیته راهبری پایاب سد سهند گفت: پس از اینکه در سال گذشته تفاهم اولیه بین سازمان آب، سازمان برنامه و بودجه، بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی مبنی بر شبکه گذاری و تکمیل ۱۰۰۰ هکتار از اراضی باقی مانده از فاز یک پایاب سد سهند با مشارکت بهره برداران و دولت به امضا رسید فاز اجرایی پروژه با آغاز سال جدید کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شد تا اعتبار لازم برای مشارکت اهالی در اجرای طرح که ۱۰ میلیارد تومان می‌شد، به ازای هر هکتار ۱۰ میلیون تومان از طریق بانک کشاورزی در قالب تسهیلات تأمین شود.

امینیان گفت: همچنین سازمان آب منطقه‌ای مکلف شد تا مشخصات افرادی که زمینشان پیش‌تر زیر کشت رفته بود را در اختیار بانک کشاورزی به منظور تقسیط تسهیلات قرار دهد که خوشبختانه این اقدام انجام شده و هم اکنون بانک کشاورزی آماده ارائه تسهیلات مرحله دوم به اهالی است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض از طرف سازمان جهاد کشاورزی هم گفت: این سازمان ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار آب منطقه‌ای قرار داده است.

فرماندار هشترود افزود: تا پایان امسال ۱۰۰۰ هکتار باقی‌مانده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که گامی بزرگ در راستای رشد و رونق‌تولید و ایجاد توسعه و اشتغال در منطقه است.

 

انتهای پیام/ش

شبکه‌گذاری ۱۰۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهندآغاز می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

وی از تجهیز ۱۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری خبر داد و افزود: این میزان تجهیز زمین‌های کشاورزی به سامانه آبیاری نوین در یک‌سال گذشته و در قالب اجرای ۴۹ طرح آبیاری نوین صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری نوین است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است.

عطایی تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان را ۳۰۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار بتوان به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 747488

دیگر خبرها

  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان