Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون مالی فدراسیون جهانی والیبال با حضور محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و رئیس پیشین فدراسیون والیبال در لوزان برگزار شد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون مالی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون جهان، اعضای این کمیته از جمله محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و رئیس پیشین فدراسیون والیبال در لوزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری گراسا فرناندز، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال در این نشست گفت: کمیسیون مالی در واقع قلب کمیسیون‌های فدراسیون جهانی است و هیچ سازمانی بدون حمایت مالی نمی‌تواند کاری انجام دهد. ما در فدراسیون جهان در حال تقویت سازماندهی، مسائل مالی و شفاف سازی هستیم. ما معتقدیم که پول ورزش باید به ورزش برگردد و به همین خاطر، پول خود را برای توسعه این رشته در سطح جهان، مصرف می‌کنیم. ما به صورت مستقیم از فدراسیون‌های کشورهای مختلف در قالب پروژه‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

جدال «گردن کلفت‌ها» در بازی دوم فینال والیبال سری A1 ایتالیا

در این نشست که با حضور هابو گومل، نایب رئیس اجرایی FIVB و عضو کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد، مسائلی از جمله گزارش مالی فدراسیون جهانی به بحث گذاشته شد تا در پایان ماه میلادی در کمیته اجرایی و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هم مطرح شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان