Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:51:53 GMT

درخواست پنس برای برکناری ایلهان عمر از یک کمیته

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۴۹۱

معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خواستار برکناری "ایلهان عمر" از کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر اظهاراتش درباره‌ اسرائیل و ونزوئلا شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد: ایلهان عمر اظهارات ضد اسرائیلی علیه متحد محبوب و عزیز ما، اسرائیل بیان کرده است؛ اظهاراتی که باید از سوی هر فرد آمریکایی رد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی ادامه داد: او تلاش می‌کند آمریکا را مقصر محرومیت و فقری که دیکتاتوری ونزوئلا ایجاد کرده است، اعلام کند. ایلهان عمر هیچ جایی در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ندارد و باید برکنار شود.

ایلهان عمر، قانونگذار مسلمان آمریکا در برنامه‌ای اعلام کرده بود که بسیاری از سیاست‌هایی که آمریکا اعمال کرده است به محرومیت و فقر در ونزوئلا منجر شده است.

پیش از این، اظهارات ایلهان عمر مبنی بر حمایت سیاستمداران این کشور از اسرائیل در قبال دریافت پول، جنجال‌برانگیز شده بود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در واکنش به این اظهارات گفته بود: به نظرم او یا باید از کنگره استعفا دهد یا این که باید از کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا کناره‌گیری کند.

در آن زمان، پس از افزایش واکنش‌ها علیه عمر، این پناهجوی پیشین سومالی تبار، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از عمر خواست که بلافاصله عذرخواهی کند. هم چنین برخی از همکاران دموکرات و جمهوری خواه نیز به خاطر ادبیاتش به او حملات لفظی کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایک پنس ایلهان عمر مجلس نمایندگان کمیته روابط خارجی ماده 36 برجام ماده 26 برجام جان کری برجام بازار تبریز طرح ترافیک ۹۸ مناف هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • استقبال زلنسکی از کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا