Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر سر هیچ پروژه‌ای نیستم و مشغول تدریس در دانشگاه هستم.

وی دلیل کم کاری‌ اخیرش را اینگونه توضیح داد: فیلمنامه نیست و به طور کلی پیشنهادها کم شده است. دو سه مورد کار پیشنهاد شد که فیلمنامه‌ها را خواندم و متاسفانه ضعیف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوشتن فیلمنامه‌ها دقت و وسواس به کار نمی رود. شخصیت پردازی‌ها، دیالوگ نویسی‌ها، حتی تیمی که قرار است کار را انجام بدهد خیلی حرفه ای نیستند به همین دلیل ترجیح می دهم بیکار باشم تا اینکه کارهای ضعیف را بازی کنم.

اکبری نقدی به نحوه پیشنهاد نقش‌ها نیز داشت و گفت: نقش‌ها معمولا در یک سری از محافل خصوصی و بین افراد خاص بدون هیچگونه نظارتی و خیلی ناعادلانه تقسیم می شود و این سوال پیش می آید که چرا یک عده تماما در حال بازی در تله فیلم‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی هستند و بسیاری از بازیگران بیکار هستند.

بازیگر سریال «آنام» ادامه داد: من و خیلی دیگر از بازیگران عضو انجمن بازیگران هستیم اما پیشنهادهای زیادی به ما نمی‌شود ولی این روزها مشاهده می‌شود که یک سری افراد بیشتر بازی می‌کنند که نه در خانه سینما و نه در دیگر انجمن‌های بازیگری عضو نیستند ولی به دلیل روابطی که دارند و به دلیل اینکه سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر خصوصی و خانوادگی است نقش‌ها را بین خودشان تقسیم می‌کنند. این‌ها مسایلی هستند که از بحث مدیریتی و نظارتی خارج شده است.

اکبری در پایان درباره تئاترهای جدید خود توضیح داد: سال گذشته نمایشنامه «زن نیک ایالت سچوان» از برتولت برشت را در تماشاخانه مهر کارگردانی کردم و روی صحنه بردم و اگر سالن نمایش خوبی پیدا کنیم، احتمال دارد این اثر مجدد روی صحنه برود. همچنین مشغول انتخاب نمایشنامه جدیدی هستم که روی صحنه ببرم./خبرگزاری صبا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

به گزارش «نماینده»، محمود عباس‌زاده مشکینی درباره اقدام متقابل ایران به تحرکات اخیر اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی اینبار یک اشتباه استراتژیک خیلی خطرناک و راهبردی کرد و آن این بود با دم شیر بازی کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران الان از حیث قدرت بازدارندگی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر جهان و قدرت اول منطقه است. ایران امروز جزو ۳ الی ۴ قدرت اول جهان است. ایران پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و موشک‌های نقطه‌زن را دارد. جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای بسیار بسیار فنی و با انگیزه است و از همه مهم‌تر پشتوانه مردمی بی‌نظیری را داراست. اسرائیل با چنین کشوری بازی و خطای استراتژیک کرد و معلوم بود جمهوری اسلامی ایران واکنش پشیمان کننده‌ای برای این‌کار نشان می‌دهد و این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: ضربه‌ای که نیروهای مسلح و سپاه ما این‌بار به رژیم صهیونیستی زدند چه از نظر تعداد موشک‌ها و چه کیفیت پرتاپ موشک‌ها و چه انتخاب هدف تقریبا در طول تاریخ بی‌نظیر بود؛ چراکه چنین‌ اقداماتی را ما فقط در مانورها می‌توانیم تصور کنیم، اما این‌بار این اتفاق یک مانور عَملی برای گوشمالی دادن رژیم صهیونیستی بود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: اقدام جمهوری اسلامی ایران آثار زیادی دارد، این اقدام کلا دولت و نظام سیاسی رژیم صهیونیستی و اعتبار خودخوانده شکل‌گیری این رژیم را به تعبیری با خدشه غیرقابل جبران مواجه کرد.

وی تاکید کرد: اگر تاریخ رژیم صهیونیستی را به ویژه در شرایطی که این رژیم قرار گرفته و رو به اضمحلال و فروپاشی است بررسی کنیم، تاریخ این رژیم دو مقطع دارد و آن را می‌توان به قبل و بعد از حمله نیروهای مسلح ما به منافع این رژیم تقسیم کرد.

عباس زاده گفت: در ساختار آنارشی بین المللی یک نظم جدید، بعد از این نقطه عطف در تاریخ رژیم صهیونیستی در خاورمیانه شکل خواهد گرفت. به نظر من در آینده انشاالله بعد از اقدام ایران در مقابل اسرائیل، نظم جدید بر اساس منافع ملی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در حال شکل‌گیری است. البته از الان هم درحال شکل گیری است، کافی است در این مورد اظهارات سیاسیون دنیا را بررسی کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همانطور که تاکنون دیدیم رژیم صهیونیستی به تنهایی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی واکنش جدی نشان دهد اصلا در این قد و قواره نیست، مگر این‌که آمریکا پشت کار بیاید، عنوان کرد: به نظر من آمریکا برای منافع ملی خودش یک اهمیتی قائل است. حال درست است که رژیم صهیونیستی را فرزند خودش می‌داند و با عشق بالای سرش قرار داد، اما نهایتا خودشان را بیشتر دوست دارند. معتقدم آمریکایی‌ها با طناب رژیم صهیونیستی این‌بار در چاه نمی‌روند به ویژه این‌که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری خودشان هستند.

وی تاکید کرد: همانطور که دیدیم اولاً رژیم صهیونیستی از حیث فنی با ما نمی‌تواند با ما مقابله به مثل کند، چراکه داشته‌های فنی و نظامی و ظرفیتی که دارد نمی‌تواند مقابل ما باشد. رژیم صهیونیستی درخصوص تکنولوژی موشکی و استفاده از آن‌ها ده‌ها سال دیگر به پای ما نمی‌رسد و این ظرفیت را ندارد. ثانیاً جسارت و جرأت‌اش را ندارند چون می‌داند با هر اقدام جدی علیه ایران، زیر پا له می‌شوند و اگر بخواهد بازیگوشی کند آمریکا هم بر اساس منافع ملی خود جلوی آن را خواهد گرفت زیرا آن‌ها اهل محاسبه هستند و صدبار محاسبه و یک بار اقدام می‌کنند. آمریکایی‌ها می‌دانند تمام منافع و تمام پایگاه‌هایش در منطقه بدون استثنا تا خود دورترین نقاط اروپا به شعاع چند هزار کیلومتری زیر تیرس موشک‌های قدرتمند جمهوری اسلامی است. آمریکا هیچ وقت بر اساس منافع ملی و عقلانیتش با طناب رژیم صهیونیستی به چاه نمی‌روند.

این نماینده مجلس بیان کرد: مرزهای ما منافع ملی ما در جای جایی عالم است و این را غربی‌ها باید بدانند.

دیگر خبرها

  • آغاز اردیبهشت با هوای «قابل قبول»
  • تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟