Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه هنر اسلامی تبریز، در پی حادثه آتش‌سوزی در سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز، جهت حفاظت و مرمت بخش‌های آسیب دیده این بازار اعلام آمادگی کرد.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مهدی محمد زاده، معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش‌سوزی در سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز و ضمن تشکر از همدلی مسئولان استانی در بسیج نیرو‌ها و همت و جانفشانی نیرو‌های آتش‌نشانی در مهار آتش و ممانعت از توسعه آن در دیگر بخش‌های بازار که می‌توانست به یک فاجعه جبران‌ناپذیر تبدیل شود، از آمادگی کامل این دانشگاه جهت انجام اقدامات تخصصی در راستای حفاظت و مرمت بخش‌های آسیب دیده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زاده تصریح کرد: دانشگاه هنر اسلامی تبریز آماده است تا با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، تمامی ظرفیت‌های علمی و کارگاهی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و امکانات دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف این دانشگاه را جهت تسریع در مرمت بخش آسیب دیده بازار به‌کار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی بازار تبریز بازسازی بازار تبریز مرمت بازار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار کرد: ارتش ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف نمره قبولی دریافت کرده است و برای دفاع از کشور و انقلاب در اوج آمادگی است.

وی خواستار ایجاد یگان قوی هنری برای انجام کار‌های فاخر فرهنگی و هنری شد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثار گران برای مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی آماده همکاری و مشارکت است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه نیرو‌های مسلح با تکیه بر دین مداری، غیرت، ولایت مداری و وطن دوستی اضافه کرد: ارتش پس از انقلاب با پیشرفت‌های بزرگی روبرو شده و به دستاورد‌های خوبی دست یافته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دلاوری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در زمان جنگ تحمیلی خسارت جانی و مالی متحمل شد، اما خودباوری، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیرو‌های ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری‌های نظامی به دلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است