Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@20:30:28 GMT

خشک شدن درختان 150 ساله در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۵۷۰۸

خشک شدن درختان 150 ساله در شیراز

‌با تعطیل شدن رستوران پیام مخابرات فارس در خیابان زند شیراز، برخی درختان این مجموعه که سن آنها به بیش از ۱۵۰ سال می‌رسد، خشک شده یا در حال خشک شدن است.

به گزارش ایسنا، رستوران پیام مخابرات فارس، باغی قدیمی در خیابان کریمخان زند بود که به واسطه اجرای طرح عمرانی از دو سال قبل تعطیل و رسیدگی به درختان و محوطه آن نیز متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی ساکن در کوچه پروانه شیراز صبح شنبه از خبرنگاران دعوت کردند که به این باغ رفته و از نزدیک، روند تخریب درختان را مشاهده و آن را مخابره کنند، شاید دلسوزی برای ممانعت از یک اقدام مخرب محیط زیست یافت شود.

ساکنان کوچه پروانه، مشرف به باغ رستوران پیام مخابرات، خشکیدن این باغ را به معنای نابود شدن سهم آنان از اکسیژن و هوای پاک در مرکز شهر شیراز می‌دانند و خواهان رسیدگی به این موضوع هستند.

 این شهروندان شیرازی معتقد هستند که برخی قصد دارند که با خشکاندن این درختان قدیمی، آنها را به این بهانه از بین ببرند و جریمه ای را هم به محیط زیست و شهرداری نپردازند.

خبرنگارانی که صبح شنبه ۲۱ اردیبهشت به بازدید این باغ و دیدن وضعیت آن رفته بودند، موفق نشدند با پیمانکار یا نماینده او در این خصوص گفت و گویی داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درخت خشک شدن شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز