Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:21:31 GMT

ورق استیل رکورددار افزایش قیمت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۵۷۸۴

ورق استیل رکورددار افزایش قیمت

بررسی نرخ مصالح ساختمانی در نیمه دوم سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ نشان می‌دهد قیمت «ورق استیل» با ۳۳۵ درصد رشد مواجه شده است.

 طرح آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی از سال‬ ۱۳۶۵ به‌صورت شش‌ماهه در سطح استان تهران توسط مرکز آمار ایران اجرا می‌شود. در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به قیمت مصالح ساختمانی (١٢٧ قلم) با مراجعه به تولیدکنندگان یا عمده‌فروشان مصالح ساختمانی و با استفاده از تبلت، جمع‏‬ آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهای مربوط به نیمه دوم سال ١٣٩٧ به‌صورت زیر است:

در مقایسه تمامی ١٢٧ قلم مورد آمارگیری این دوره، «ورق استیل» با ۲۰۶.۸ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «ورق سیاه به ضخامت بیش از ٣ میلی‌متر» با ۵.۸ درصد دارای بیش‌ترین کاهش در متوسط قیمت نسبت به دوره قبل بوده‌اند.

همچنین، مقایسه متوسط قیمت در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به «ورق استیل» با ۳۳۵.۴ درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به «مخلوط شن و ماسه رودخانه‌ای- تونان» با ٢.٣ درصد بوده است./مهر

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم