Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:47:39 GMT

برنامه فنی مشخصی برای چهار اردوی بعدی داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۱۵۹

برنامه فنی مشخصی برای چهار اردوی بعدی داریم

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید شاندیزی درباره اردوی حال حاضر تیم ملی فوتسال زیر 20سال در شهر ارومیه گفت : درحال برگزاری اردوی خوبی هستیم و درخواست کادرفنی از مدیر تیم و کمیته فوتسال ، برگزاری اردویی خارج از مرکز ملی بود تا با این تغییر شرایط و حال و هوای بازیکنان کمی تغییر کند و به روند رو به رشد بازیکنان از بعد روانی هم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : تمرینات خوب و منظمی در سه روز گذشته پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم با اشتیاق کامل درحال اجرای دستورات ما هستند .

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان درخصوص بازی شب گذشته این تیم مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت : بازی تدارکاتی و غیر رسمی بود که در سه وقت 20 دقیقه‌ای غیر مفید برگزار کردیم تا در پی آن شرایط بازیکنان را بررسی کنیم. به همین دلیل از تمامی بازیکنان حاضر در اردو ، به غیر از علی اکرمی و مهدی دهقان نژاد که دارای مصدومیت هستند ، در این بازی استفاده کردیم.

وی افزود : شرایط بد نبود و همه بازیکنان حتی دروازه بان چهارم تیم را به زمین فرستادیم. بی شک برگزاری این بازی به ما برای تصمیم گیری درخصوص انتخاب بازیکنان کمک زیادی کرد ، به خصوص که تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا بازی دیگری در پیش نداریم و سعی کردیم از همین بازی نهایت بهره را ببریم.

شاندیزی ادامه داد : به هر حال در بازی دیشب نقاط ضعف و در برخی مواقع ناهماهنگی داشتیم که دلیل اصلی آن هم قرار دادن بازیکنانی بود که پیش از این کمتر در کنار بازیکنان دیگر بازی کرده بودند و این امری کاملا مورد انتظار بود.

وی درباره برنامه های آتی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تصریح کرد : چهار اردوی دیگر در پیش داریم که به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و برنامه فنی مشخصی برای آن داریم. در سه بخش فنی شامل بخش ایستگاهی ، آنتی-پرس و بخش دفاعی هنوز به نقطه مدنظرمان نرسیدیم و شکل کاملی نگرفته است که باید در سه اردوی بعدی تمرکز بیشتری روی این سه بخش داشته باشیم. همچنین در اردوی آخر هم مروری بر تمام موارد فنی تمرین شده در این یکماه اخیر را به اجرا خواهیم گذاشت تا با آمادگی بسیار خوب و با امید به کسب قهرمانی راهی تبریز شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال تیم فوتسال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد