Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@07:58:10 GMT

افزایش دما در گیلان از امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۳۱۵

افزایش دما در گیلان از امروز

مازیار غلامی ظهر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار از منطقه است بنابراین تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، بارندگی پراکنده، وزش باد و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی آسمان امروز را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 29 درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با 10 درجه مربوط به ماسوله ذکرکرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه دمای امروز رشت 26 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز 15 درجه خواهد بود.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رعد و برق وزش باد هواشناسی افزایش گیلان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید از صبح فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: بارندگی رگباری و شدید، وزش باد، مه آلودگی، رعد و برق و تگرگ تا پنجشنبه مورد انتظار است.

محمد دادرس امروز، ۷ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را ابری تا نیمه ابری دانست و اظهار کرد: دیلمان با پنج درجه سانتیگراد و منجیل با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند؛ همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاه شفا ۲۴ میلیمتر باران باریده است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت هوای گرم طی امروز در منطقه دانست و افزود: با توجه به صدور هشدار سطح زرد و به سبب جنوبی شدن جریانات سطح زمین طی امروز، وزش باد گرم شدید و خیلی شدید به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات و افزایش دما پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزایش نسبی دما و مه آلود بودن هوا در نقاط جلگه ای و ساحلی را از دیگر پدیده ها دانست و تصریح کرد: احتمال گسیل گرد و خاک و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع وجود دارد.

دادرس، همچنین از آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید از صبح فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: بارندگی رگباری و شدید، وزش باد، مه آلودگی، رعد و برق و تگرگ تا پنجشنبه مورد انتظار است.

وی با اشاره به کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان، گفت: احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و لغزش و رانش و برخورد صاعقه وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۶ فروردین
  • پیش‌بینی کاهش ۶ درجه‌ای دما در کردستان/ کمینه دما به محدوده یخبندان می‌رسد
  • سمیرم رکورددار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد
  • سمیرم رکوردار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۶ فروردین