Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، ملکه گلمغان زاده در جریان بازدید از کارگاه های فعال صنایع دستی در نمین گفت: «کارگاه تولیدی گلیم بافی و چرم دوزی در عنبران با ایجاد اشتغال برای30 نفر راه اندازی شد.»

او افزود: «این کارگاه در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی توسط معاونت صنایع دستی استان، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین و تعدادی از صنعتگران فعال شهر عنبران راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: «در حال حاضر 10 نفر به صورت متمرکز و بیش از 20 نفر به صورت غیر متمرکز در این کارگاه فعالیت می کنند.»

گلمغانی زاده ادامه داد: «در راستای تقویت و احیای تولیدات صنایع دستی و ارتقاء سطح آموزش صنعت گران، آموزش های عمومی صنایع دستی و آموزش شاغلین صنایع دستی در روستاهای نمین برگزار خواهد شد.»

او اضافه کرد: «در همین راستا و حمایت از تولیدات صنعت گران در شهرستان نمین به دنبال احیا و فعال کردن ساختمان و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این شهر خواهیم بود که صنعت گران برای عرضه تولیدات خود می توانند به این نمایشگاه دائمی مراجعه کنند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل ایجاد اشتغال صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار، سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۸۴ بازرسی بصورت دوره‌ای یا ادواری از کارگاه‌های سطح استان انجام شد.
خلیل‌احمد سلامی افزود: همچنین در این بازه زمانی، سه هزار و ۴۵۸ بازرسی از کارگاه‌های پر خطر سیستان و بلوچستان انجام شد که در این بخش به نسبت آمار سال ۱۴۰۱، افزایش ۳۳ درصدی داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برآیند این بازرسی‌ها و دیگر اقدامات اداره بازرسی کار اداره کل، منجر به صدور ۱۰ هزار و ۳۹۳ ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان یا پیمانکاران شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • صنایع دستی خراسان جنوبی را بشناسیم
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • ‌اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • موج‌بافی، هنری در حال فراموشی
  • موج‌بافی، هنری در موج فراموش
  • صدور و تمدید بیش از ۱۲ هزار مجوز صنایع‌دستی در هرمزگان
  • ثبت ۲ میلیون بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳