Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان لرستان با اشاره به افزایش کیف قاپی در پی افزایش قیمت موبایل گفت: برای کاهش سرقت منازل اقداماتی بین سپاه و نیروی انتظامی در حال اجراست تا به صورت محله محور این سرقت‌ها را کاهش دهیم. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

جعفر بدری در گفتوگو با خبرنگار تسنیم از خرم‌آباد با بیان اینکه سرقت علل و عوامل زیادی دارد اظهارداشت: سرقت منزل، ماشین، کیف قاپی و غیره داریم که باید علت افزایش این سرقت‌ها ریشه یابی شود که  یکی از علت‌های افزایش کیف قاپی افزایش قیمت موبایل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی افزود: جهت کاهش سرقت منازل اقداماتی بین سپاه و نیروی انتظامی در حال اجراست تا به صورت محله محور این سرقت‌ها را کاهش بدهیم.

قورت‌دادن انگشتر برلیان توسط پرستار خصوصی پس از سرقتطرح پیشگیری از سرقت اماکن در حال احداث در بیرجند اجرا می‌شودباند 2 نفره سرقت به عنف در شیراز متلاشی شد

رئیس دادگستری استان لرستان عنوان کرد: بنده قبول دارم که آمار سرقت‌ها نسبت به وضعیت موجود که انتظار می‌رفت افزایش فوق العاده‌ای داشته باشد کاهش پیدا نکرده ولی با توجه به اقدامات خوبی که انجام گرفته متوقف شده است. 

وی با اشاره به سرقت ماشین و موتور سیکلت به واسطه گران شدن قیمت ماشین بیان کرد: سرقت قطعات ماشین در کشور افزایش داشته ولی با هماهنگی‌های بین دستگاه‌های مختلف تقریبا مهار شده است.

بدری با بیان اینکه چهره نگاری و انگشت نگاری سبب سرعت بخشیدن در شناسایی سارقان می‌شود گفت: حوزه شناسایی سارق وظیفه ماموران آگاهی است ولی در استان در زمینه انگشت نگاری و چهره نگاری پیشرفت خوبی نداریم.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد