Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر یزد در خصوص این‌که هزینه‌های سفر به اروپا از چه محلی پرداخت خواهد شد گفت: ازآنجاکه شرایط نامناسب اقتصادی بر جامعه حاکم است و با توجه به اینکه ممکن است بعداً حرف‌وحدیث‌هایی مطرح شود تصمیم گرفتیم هزینه‌های آن را شخصاً و از جیبمان پرداخت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین آزادی در مصاحبه با یزدرسا، در تشریح علت سفر برخی از اعضای شورای به شهرهای اروپایی گفت: ازآنجاکه برای معرفی شهر جهانی یزد و جذب گردشگر لازم است یکسری سفرها به کشورهای دیگر انجام شود تصمیم گرفتیم تا به چند شهر اروپایی سفر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد افزود: ازآنجاکه آقای عباسی از طرف دانشگاه‌های پاریس و میلان برای ایراد سخنرانی دعوت‌شده است صحبت‌هایی از سوی ایشان با مقامات آن دانشگاه‌ها صورت گرفته تا درراستای مناسبات فرهنگی و شناساندن شهر جهانی یزد در این شهرها، ما نیز ایشان را در این سفر همراهی کنیم تا در جمع دانشگاهیان چهره شهر جهانی یزد را به‌عنوان نماینده مردم این شهر بهتر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: البته هدف از این سفر تنها سخنرانی و معرفی شهر جهانی یزد برای دانشگاهیان نبوده و به دنبال پیگیری و فراهم آوردن مقدمات خواهرخواندگی شهرهای ونیز ایتالیا و لیون فرانسه با یزد نیز هستیم که البته از شهر ونیز قبلاً بازدید داشتیم و از شهر لیون برای اولین بار بازدید خواهیم کرد.

آزادی در خصوص این‌که هزینه‌های سفر به اروپا از چه محلی پرداخت خواهد شد گفت: ازآنجاکه شرایط نامناسب اقتصادی بر جامعه حاکم است و با توجه به اینکه ممکن است بعداً حرف‌وحدیث‌های زیادی در خصوص این سفر از سوی آقایان مطرح شود تصمیم گرفتیم هزینه‌های آن را شخصاً و از جیبمان پرداخت کنیم.

عضو شورای شهر یزد تأکید کرد: تاز مانی که شهر جهانی یزد به دنیا شناسانده نشود امکان جذب گردشگر نیز وجود ندارد بنابراین به این‌گونه سفرها نیازمندیم.

گفتنی است در این سفر سفید، آزادی، عامری و جورابی، عباسی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند

ایتنا - یک گزارش جدید نشان‌ می‌دهد اروپا تقریبا دو برابر بیشتر از میانگین نرخ جهانی درحال گرم‌شدن است؛ این گزارش تأثیرات تغییرات آب و هوایی در اروپا را بررسی و تاکید کرده است که این گرمایش، وقوع سیل و خشکسالی را تشدید می‌کند.
سازمان هواشناسی سازمان ملل متحد و آژانس آب و هوای اتحادیه اروپا روز دوشنبه ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) گزارش دادند که دمای هوا در اروپا تقریبا دو برابر میانگین نرخ جهانی شروع به گرم شدن است.

به گزارش ایتنا و به نقل از دویچه وله، این دو نهاد هشدار دادند که گرمای زمین، سلامتی انسان‌ها، ذوب‌شدن یخچال‌های طبیعی و فعالیت‌های اقتصادی را به خطر قرار می‌دهد.

در گزارش این دو نهاد ناظر بر وضعیت آب و هوا، تاکید شده است که گرمای زمین در اروپا از دهه ۱۹۸۰ میلادی حدود دو برابر بیشتر از میانگین جهانی افزایش یافته و به تبع آن شمار مرگ و میر ناشی از گرما نیز افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

افزایش شدت گرما در سال جاری
این دو نهاد در گزارش خود اشاره کردند که رکوردهای افزایش گرما، امسال نیز ادامه یافته است؛ سه ماه اول سال ۲۰۲۴، گرم‌ترین‌ماه‌ها از سال ۱۹۴۰ بوده است.

در حال حاضر رکورد بیشترین دمای اروپا ۴۸.۸ درجه سانتی‌گراد است که در سال ۲۰۲۱ در سیسیل ایتالیا به ثبت رسیده است.

این گزارش می‌افزاید که تغییرات آب‌وهوایی منجر به افزایش موج گرما، آتش‌سوزی‌های جنگلی، وقوع سیل و خشکسالی را تشدید کرده است.

در این گزارش آمده است که بیش از ۱۵۰ نفر در سال گذشته به طور مستقیم در ارتباط با طوفان، سیل و آتش سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

هزینه خسارات اقتصادی ناشی از آب‌وهوا در سال ۲۰۲۳، بیش از ۱۳.۴ میلیارد یورو (حدود ۱۴.۳ میلیارد دلار) برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی