Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:54:46 GMT

اشراف پلیس در نقاط جرم‌خیز استان مرکزی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۸۳۱

اشراف پلیس در نقاط جرم‌خیز استان مرکزی افزایش می‌یابد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:حضور فیزیکی پلیس شاید در همه جا مقدور نباشد، اما فناوری‌های نوین امکان اشرافیت پلیس در همه حوزه‌ها را داده است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جلسه طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که مردم به نیروی انتظامی کمک کنند و این نگاه کمک را داشته باشند اظهار داشت: به وزیر کشور ماموریت دادند که ساختار و مقدمات جذب مشارکت‌های مردمی را به‌وجود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: خیران و سازمان‌هایی مثل هیئت امنای بازار اراک، اوقاف، شهرداری و غیره که در راستنای جلب مشارکت مردنم نقش دارند در این جلسه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیازمند حمایت‌هایی از سوی مردم و سازمان‌ها است، مردم با قانون‌مند بودن، رعایت حقوق دیگران، اجرایی تکالیف اجتماعی خود، نخستین مشارکت مردم خود را در این حوزه انجام می‌دهند.

عزیزی بیان کرد: نیروی انتظامی نیز همچون مثل بسیاری از سازمان‌های دیگر محدودیت‌هایی در راستای جذب منابع مالی دارد، قالب پاسگاه‌های نیروی انتظامی در حوزه برون شهری نزدیک به 65 سال عمر دارند که نیازمند نوسازی و بازسازی هستند که با اعتبارات کنونی این امر ممکن نیست و باید دولت در این زمینه کمک کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: همچنین، خیران و سازمان‌ها مثل مسکن و شهرسازی، جهاد در روستاها و غیره هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند، امسال در بودجه سنواتی آمده که استان‌ها می‌توانند تا 5 درصد از بودجه تملک و دارایی را در راستای بازسازی و نوسازی پاسگاه‌ها اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: از سنوات گذشته مجوز دایر کردن دو مقر در استان ( پاسگاه انتظامی مرزیجران و کلانتری 18 بازار اراک) صادر شده است.

ایلام| اعتماد متقابل شرط ارتباط پلیس و مردم استمسابقات کاراته قهرمانی کشور "کاپ پلیس و مردم" در سنندج برگزار می‌شودمشارکت مردم با پلیس ایلام در تامین امنیت ستودنی است

عزیزی ادامه داد: پاسگاه مرزیجران نیاز مند ساخت و ساز بوده و ساختمان کلانتری 18 بازار هم با همکاری بنیاد شهید خریداری کرده‌ایم، هم‌اکنون نیاز است که در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد زیرا در غیر این صورت این امتیاز جذب شده، حذف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه پایش، از کسبه و بازاریان و اصناف انتظار کمک داریم، یعنی علاوه بر نصب دوربین در داخل مغازه خود، محیط پیرامون را هم در حوزه تصویری خود داشته باشند، تا با انتقال این تصاویر به کلانتری محل، به جای نگهبانی خود آنها از اموالشان، کلانتری با پایش تصویری از اموال آنها محافظت کند.

وی بیان کرد: حضور فیزیکی پلیس شاید در همه جا مقدور نباشد، اما فناوری‌های نوین امکان اشرافیت پلیس در همه حوزه‌ها را داده، یکی از برنامه‌های ما افزایش اشرافیت پلیس در مکان‌هایی که امکان وقوع جرم در آن وجود دارد، است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم