Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:37:12 GMT

عبدی: افغانستان و فلسطین را نباید دست کم بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۸۳۵

عبدی: افغانستان و فلسطین را نباید دست کم بگیریم

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بر این باور است واقعیت تیم‌های افغانستان و فلسطین با آنچه در ذهن داریم متفاوت است.

به گزارش" ورزش سه"، حسین عبدی سرمربی تیم ملی زیر 16 سال ایران در خصوص قرعه این تیم در بازی های مقدماتی جام ملت ها  به سایت فدراسیون فوتبال گفت: گروهی که در آن با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدویو قرار گرفته ایم، شاید از نظر اسمی ساده باشد اما اگر به شتاب پیشرفت آنها به خصوص تیم‌های افغانستان و فلسطین دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که شرایطی کاملا متفاوت با ذهنیت ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه در آخرین بازی تیم زیر 14 سال افغانستان با تیم کشورمان، اختلاف سطح بسیار کم بین دو تیم به وضوح مشخص بود. در واقع افغانستان و فلسطین به دلیل مهاجرینی که دارند، بازیکنانشان از سنین کم در آکادمی و باشگاه های خارجی مشغول به فعالیت می‌شوند و به همین دلیل نسل فوتبالی متفاوتی برای این دو کشور ایجاد شده که کاملا با ذهنیتی که از اسم آنها داریم، متفاوت است.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران ادامه داد : نباید این تیم ها را دست کم بگیریم. از نظرم اجرای دقیق و به موقع برنامه های اردویی و بازی‌های تدارکاتی که برنامه ریزی کرده‌ایم، اکنون از اهمیت بیشتری برخوردار است، چراکه نه فقط جهت ارائه بازیهای زیبا که باید خود را برای کسب نتایج خوب آماده کنیم. اینکه از امتیاز میزبانی بهره می بریم اتفاق فوق العاده ای است. اما باید از تمام شرایط میزبانی بهره مند شویم که مهمترین آن حضور حداکثری تماشاگران است. بی تردید حضور تماشاگران کمک زیادی به درک هرچه بیشتر بازیکنان و ایجاد انگیزه در آنها دارد و امیدوارم تمامی فوتبال دوستان و تمام کسانی که در جامعه فوتبال هستند به عنوان یار دوازدهم تیم ملی نوجوان در این مسیر در کنار نوجوانان فوتبالی ایران حضور داشته باشند.

 

حسین عبدی در پایان گفت: درخواست مهم دیگری دارم، اینکه پس از مشخص شدن شهر میزبان، باید در بحث میزبانی دو موضوع مورد توجه قرار بگیرد. شرایط و امکانات مناسبی که در خور شان نام ایران باشد را برای تیم‌های میهمان داشته باشیم و موضوع دیگر هم ایجاد شرایط مناسب برای زمین مسابقه است تا ما بدون دغدغه، توانایی اجرای فوتبال مدنظرمان را در زمینی مناسب داشته باشیم.

حسین عبدی نوجوانان افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین عبدی نوجوانان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، فیلمی از غلامعلی حدادعادل در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن گفته است: «هر کلمه بی‌معنایی که به «الف» ختم شود اسم دختر می‌شود.»

‏در همین راستا، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی آینده نوشت: «تا هنگامی که پس از ۴۵ سال انحصار کامل آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، نکوشند که بجای تمسخر، درک همدلانه‌ای از رفتار مردم پیدا کنند، وضع از این که فکر می‌کنند متفاوت‌تر هم خواهد شد. مردم با فرهنگ تحمیلی مخالفند.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888615

دیگر خبرها

  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • خاطره خنده دار اکبر عبدی از آجیل عید نوروز
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • چطور با گوشی، حرفه‌ای فیلم بگیریم؟