Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هماهنگي و هم انديشي مسابقات غواصي ارتش هاي جهان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کيش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، جلسه هماهنگي و هم انديشي مسابقات غواصي ارتش هاي جهان با حضور هيات اجرايي مسابقات به نمايندگي از فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حوزه هاي مختلف سازمان، شرکت هاي تابعه و سازمان صداو سيما در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کيش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش در دومين دوره مسابقات غواصي ارتش هاي جهان در کشورمان که امسال به ميزباني جزيره کيش برگزارمي شود، 160 غواص از کشورهاي مختلف با يکديگر رقابت مي کنند. بيش از 40 داور مسئوليت قضاوت اين مسابقات را بر عهده دارند و 200 تن از عوامل پشتيباني نيروهاي مسلح، نيز در برگزاري اين مسابقات مشارکت دارند.
برگزاري همايشي با حضور سرپرستان، مربيان و ورزشکاران در سالن خليج فارس مرکز همايش هاي بين المللي کيش و برپايي نمايشگاهي در خصوص آداب، رسوم، فرهنگ و صنايع دستي کشورهاي مختلف با همکاري شرکت سرمايه گذاري و توسعه کيش از جمله برنامه هاي جانبي اين مسابقات خواهد بود.
لازم به ذکر است که اولين دوره اين مسابقات پارسال به ميزباني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در نوشهر برگزار شد که با توجه به ميزباني خوب ايران و ظرفيت هاي جزيره کيش، اين منطقه آزاد به عنوان ميزبان برگزاري دومين دوره مسابقات غواصي ارتش هاي جهان معرفي شد.
شرکت کنندگان در اين دوره از مسابقات در هفت بخش غواصي عمق از جمله ميدان موانع، جوشکاري و برشکاري زيرآب، فلنچ ( گونه اي از اتصال دهنده ها است)، نجات زير دريايي و کشتي مغروق، کار در فضاي بسته و امداد و نجات غواص (Cpr) رقابت کردند که تيم ارتش جمهوري اسلامي ايران در بخش غواصي عمق مقام اول را کسب کرد و در مجموع به مقام پنجمي جهان دست يافت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا