Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان، مندی را برای رقابت با مارسلو می‌خواهد و ظاهرا جایی برای رگیلون نیست.

طرفداری - رئال مادرید در جذب فرلاند مندی، دفاع چپ لیون جدی است و اولین گام را هم برداشته است.

به گزارش مارکا، طی روزهای اخیر خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی باشگاه و دست راست فلورنتینو پرز در کنار خونی کالافات، مسئول خرید و فروش‌های باشگاه به فرانسه سفر کردند تا اولین مذاکرات را با المپیک لیون انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مندی 23 ساله که زاده سنگال است و برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند، اخیرا اولین بازی ملی‌اش را هم انجام داده است. او گزینه مورد علاقه زیدان برای رقابت با مارسلو در سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید است.

المپیک لیون معتقد است مندی 45 میلیون یورو ارزش دارد. از طرفی این باشگاه خطر از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به شدت احساس می‌کند و هنوز مشخص نیست فصل بعد چه کسی سرمربی خواهد بود چرا که برونو ژنسیو اخیرا اعلام کرد در این تیم نمی‌ماند. در چنین شرایطی فروش بازیکنان شاید تصمیمی عجولانه باشد اما لیون اعتقاد دارد در مقابل علاقه جدی رئال مادرید، نمی‌توان زیاد مقاومت کرد و فارغ از اینکه مربی جدید چه نظری داشته باشد، مندی رفتنی است.

در عین حال، اخیرا در فرانسه عنوان شد مدیران رئال مادرید در مذاکراتشان با لیون، نام اندومبله را هم آورده‌اند اما چنین چیزی نیست. کهکشانی‌ها فعلا به خرید این هافبک فرانسوی فکر نمی‌کنند اما قلم قرمز هم روی نام او نکشیده‌اند. زیدان می‌خواهد باشگاه پل پوگبا را جذب کند اما این هم پروسه‌ای بسیار دشوار و پیچیده است. اندومبله یکی از گزینه‌ها است که اخیرا از سوی تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی 70 میلیون یورویی دریافت کرده است. رئال مادرید که اندومبله را برای ترکیب اصلی نمی‌خواهد اما چنین رقمی را گزاف می‌داند.

در هر صورت سفر مدیران عالی رتبه باشگاه به فرانسه یعنی رئال مادرید به طور جدی فرلاند مندی را می‌خواهد و این یعنی سرخیو رگیلون چاره‌ای جز جدایی نخواهد داشت و مارسلو علی رغم فصل کابوس واری که داشت، هنوز هم اعتماد زیدان را با خود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با مواد ۳، ۴ و ۵ این طرح موافقت کرد.   نمایندگان مجلس ماده ۳ این طرح را با ۱۴۶ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۳ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   در ماده ۳ این طرح آمده است: نوآوری‌ها و فناوری‌ها و طرح‌های منتخب توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح تعیین و از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به سپند ابلاغ می‌شود.   در ادامه نمایندگان به بررسی ماده ۴ این طرح پرداختند و آن را با ۱۴۰ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   بر اساس ماده ۴ این طرح؛ سپند می‌تواند برای اجرای ماموریت‌های خود با تصویب ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به ایجاد پژوهشکده و شرکت‌های تخصصی تابعه اقدام کند.   بهارستان نشینان در ادامه ماده ۵ این طرح را بررسی کرده و آن را با ۱۳۸ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   در ماده ۵ این طرح آمده است: سپند مشمول کلیه امتیازات، ترجیحات، تخفیفات و اولویت‌های قانونی که در مورد صنایع دفاعی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان در قوانین و مقررات پیش بینی شده و یا می‌شود، خواهد بود.   احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در جریان رسیدگی به این دستور از اقدام نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در برخورد با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری دمشق و پاسخ موشکی اخیر کشورمان قدردانی کرد و گفت: توان دفاعی کشورمان لازم است از طریق تاسیس پژوهشکده و مراکز تحقیقاتی بیش از پیش تقویت شود.   وی همچنین در تذکری درباره چالش افزایش حقوق کارگران، عنوان کرد: بر اساس پیشنهاد وزارت کار لایحه افزایش حقوق کارگران و تغییر مرجع آن از شورای عالی کار به مجلس شورای اسلامی تدوین شده که به مجلس آمده و مطلوب است.   ارکانی گفت: امیدواریم همکاران ما در مجلس آینده این مشکل را که بیش از ۲۰ سال است با آن درگیر هستیم برطرف کنند به ویژه در شرایطی که با تورم عجیب و قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده و وضعیت اخیر بازار ارز نیز باعث وارد آمدن فشار به قشر کارگر شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید