Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@22:24:58 GMT

استخدام چهارهزار نفر در آتش‌نشانی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۶۵۱

استخدام چهارهزار نفر در آتش‌نشانی

تین‌نیوز | 

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌های کشور از ابلاغ نحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، عباس کرکه آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بر­اساس موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ایستگاه­‌ها و سازمان‌­های آتش­ نشانی و خدمات ایمنی شهر­های کشور، به استثناء شهرداری تهران­، ۴ هزار نفر برای بکارگیری در مشاغل آتش نشانی به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: سهمیه یاد شده بر اساس نیاز شهرداری‌ها و نحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی از سوی رئیس سازمان شهرداری­‌ها و دهیاری­‌های کشور به استانداری­‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

کرکه آبادی در ادامه گفت: سهمیه استخدامی هر استان می‌­بایست براساس پست­‌های سازمانی مندرج در تشکیلات تفصیلی شهرداری­‌های متقاضی جذب نیرو در مشاغل عملیاتی آتش­ نشانی و با در نظر گرفتن نیازهای کاملاً ضروری شهرداری­های استان با اولویت شهرهای تازه تأسیس و مناطق کمتر توسعه یافته صورت پذیرد.

او افزود: استانداری­ ها موظفند با همکاری شهرداری­‌های مراکز استان خود و با رعایت مقررات مربوطه و بر اساس نمونه آگهی استخدامی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی در استان خود اقدام کنند.

او همچنین یادآور شد: امتیازات و تعیین سهمیه­‌های قانونی ایثارگران بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، می ­بایست با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مد نظر قرار گیرد.

کرکه آبادی افزود: برگزاری آزمون عملی حداکثر یکماه پس از اعلام نتایج آزمون علمی بر اساس ضوابط اعلام شده صورت می ­پذیرد.

اوگفت: مسؤولیت حسن اجرای فرایند آزمون بر عهده معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری­ها و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده سازمان شهرداری ‌ها و دهیاری­‌های کشور است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استخدام اتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری