Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:32:27 GMT

مرد زن نما به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۷۲۲

مرد زن نما به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری کارمند خدماتی یک شرکت که برای جلوگیری از فاش شدن سرقت‌هایش با پوشش زنانه، دوربین مدار بسته شرکت را سرقت کرده بود، خبرداد. مرد زن نما

سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در منطقه سیدخندان با حضور در کلانتری ۱۰۳ گاندی از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد و با دریافت شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی به ماموران گفت که دو ماه قبل فردی به عنوان نیروی خدماتی در شرکت شروع به کار کرده است و بعد از گذشت مدتی، متوجه سرقت ۳۰۰ هزار تومان از میز کارش شده، او ابتدا ماجرا را جدی نگرفته تا اینکه بعد از یک هفته متوجه شده ۷۰۰ هزار تومان دیگر از کشوی میز کارش به سرقت رفته است.


وی با بیان اینکه شاکی با توجه به سرقت‌ها تصمیم گرفته تا فیلم‌های دوربین مداربسته داخل اتاق را مورد بازبینی قرار دهد، گفت: تا اینکه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه وقتی به شرکت رفته تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کند متوجه شده شبانه یک نفر وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چندوسیله دیگر کرده است.

دزدی


رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی به محل وقوع سرقت مراجعه و در گام نخست در تحقیقات میدانی، مشاهده کردند که زنی نیمه شب وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد کامپیوتر و وسایل داخل شرکت کرده است.


حیدری افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، مرد خدماتی شرکت به عنوان اولین مظنون سارق شرکت مورد بازجوئی اولیه قرار گرفت و پس از تناقض گوئی، ظن ماموران به یقین تبدیل شد و در نهایت کارمند خدماتی شرکت به کلانتری منتقل شد.

کلانتری 103 گاندی


حیدری تصریح کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، در اعترافاتش به ماموران گفت که در  دو مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کرده و وقتی فهمیده مدیر شرکت قرار است فیلم‌های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قراردهد تا سارق پول ها را دستگیر کند نقشه جدیدی طراحی کرده و با پوشیدن لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شده و هارد کامپیوتر دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کرده است.

رییس ملانتری گاندی درباره انگیزه سارق از اقدام خود نیز گفت: این فرد ادعا کرد که چون به پول نیاز داشته و چند بار از مدیر شرکت خواسته تا پول بیشتری به او پرداخت کنند اما بی فایده بوده به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفته است.


وی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت از شرکت، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، قبل از رونمایی تصور می شد موبایل پولستار یک نسخه شبیه سازی شده دستگاه میزو۲۱ پرو باشد. در حقیقت نیز موبایل پولستار فون و میزو۲۱ پرو ویژگی های یکسانی دارند.

پولستار فون که مجهز به هوش مصنوعی است، دارای تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۳، قابلیت شارژ بی سیم ۵۰ وات و با سیم ۸۰ وات وتنظیمات ۳ تایی دوربین پشتی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که همراه آن یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

البته نمی توان ادعا کرد سخت افزار دوربین موبایل قدرتمند است اما از سوی دیگر نمی توان انتظار داشت موبایلی که یک شرکت خودروسازی برقی معرفی می کند، ویژگی های پرچمدار داشته باشد.

نکته متمایز بین پولستار فون و میزو۲۱ پرو رابط کاربری است. موبایل پولستار با سیستم Polestar Phone OSکار می کند که در واقع یک نسخه از Flyme OS است. رابط کاربری این دستگاه عناصری دارد که طراحی آنها مشابه رابط کاربری خودروی برقی همین شرکت است. Flyme OS یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید است که برای سخت افزارهای شرکت میزو شخصی سازی شده و ارتقا یافته است.

موبایل پولستار فون با چند ویژگی هوش مصنوعی از جمله جستجوی تصویر، تولید عکس و خلاصه سازی متن با کمک این فناوری است و شباهت زیادی به ویژگی های مشابه در برخی موبایل های هوشمند دارد.

علاوه بر این ویژگی ها دستگاه مجهز به قابلیت پولستارلینک است تا خودروهای برقی همین شرکت را کنترل کند. به این ترتیب کاربران می توانند با کمک موبایل وضعیت خودروی برقی خود را رصد کنند.

این موبایل در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست در جهان نیز فروخته می شود یا خیر. نسخه این دستگاه با ظرفیت۱۶ گیگابایتRAM و یک ترابایت حافظه داخلی در چین ۷۳۸۸ یوان قیمت گذاری شده که معادل ۱۰۲۰ دلار است.

کد خبر 6087442 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر