Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:24:16 GMT

اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۷۳۷

اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه با صدور ابلاغ های جداگانه ای، اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را معرفی کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری ، اقبال عباسی در این ابلاغ های جداگانه، 8 نفر از اعضا ستاد انتخابات استان منصوب و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس ابلاغ صادر شده از سوی استاندار ، جعفر مردانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان معرفی شد.
سعید صالحی ، مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شد.
حسن ملک محمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیت انتخابات استان معرفی شد.
براساس ابلاغ دیگر از سوی استاندار ، لیلا محمدیان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان معرفی شده است.
محمد کاظم محمدی مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
اسماعیل غلامیان مدیرکل فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات معرفی شده است.
براساس ابلاغ استاندار ، شهاب قائدی مدیرکل مدیریت عملکرد و امور حقوقی و بازرسی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی این ستاد معرفی شد.
از سوی استاندار ، احسان فروزنده شهرکی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان معرفی شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 947 هزار نفر جمعیت است که از این استان 4 نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخابات 98 ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: ۱۰۱ نقطه دفن پسماند غیر اصولی در استان است که منابع آب و خاک استان را به خطر می‌اندازد، در برخی نقاط محل دفن زباله بالای منابع آب شرب هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شورای اسلامی در موارد مختلف پاسخگو هست اما اختیار و قدرت ندارد، اظهار داشت: ما طی2تا 3سال گذشته در شورای استان پیگیری کردیم تا نماینده و مسئولان را مجاب کنیم که نماینده شورا شهرستان‌ها در جلسات مختلف حضور یابند.

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: شورای اسلامی جای نخبگان است، اگر نخبگان در شورا بودند این همه مشکلات نبود، جایگاهی برای تأیید نخبگان باید باشد.

وی گفت: موضع شورای استان در دوره ششم در مورد طرح‌های انتقال غیر قانونی آب در کنار مردم بودن است و تقریبا در تمام جلسات آبی حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری دوره آموزشی برای 8 شهرستان

محمدیعقوب باقری عضو هیات رییسه شورای عالی استان‌ها نیز در این جلسه اظهار داشت: برای اولین بار در هشت شهرستان استان دوره آموزشی برای شوراها برگزار شد، همچنین 130جلسه گرفته شد و با استاندار و مدیران کل استان جلسه برگزار کردیم و طرح‌هایی در شورای عالی استان‌ها بردیم.

وی با بیان اینکه با کارهای خیری طرح‌های خوبی ارایه شده، گفت: برای 8 شهرستان ماشین‌آلات گرفته شد همچنین بحث توزیع عادلانه آب را به تهران بردیم. در بحث حفظ حقوق بین‌المال، اصلاح حفظ حریم رودخانه و طرح حق‌‌آبه طرح‌هایی ارائه شد، اگر حق آبه شرب و صنعت که به استان‌های دیگر می‌رود تخصیص داده شود در بخش‌های عمرانی و غیره شاهد تحول خواهیم بود.

وی گفت: در بحث حفظ حقوق شهروندی مطالبه گر بودیم وظیفه ما انتقال مشکلات مردم به مدیران بالادست است اما برخی مشکلات به اعتبارات و مشکلات کشوری مربوط است.دو هزار جامعه شورا در استان داریم که اکثرا خالصانه و صادقانه کار می‌کنند.

101نقطه دفن پسماند غیر اصولی در استان وجود دارد

مهری امینی، رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان در این نشست با اشاره به اینکه سرانه تولید زباله نفری یک کیلو در استان است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات استان در خصوص زباله‌های شهری است که باعث مرگ خاموش طبیعت و نسل آینده می‌شود.

وی افزود: 101نقطه دفن پسماند غیر اصولی در استان است که منابع آب و خاک استان را به خطر می‌اندازد، در برخی نقاط محل دفن زباله بالای منابع آب شرب هستند.

امینی بیان کرد: به جز پروژه بن-بروجن که آب‌های سطحی را تصفیه و در اختیار مردم قرار می‌دهد بقیه منابع آب استان زیرزمینی است که اگر زباله از مبدا تفکیک شود موجب آلودگی منابع آب زیرزمینی نمی‌شود.

وی گفت: مطالبه گر جدی کارخانه‌های پسماند و تفکیک از مبدا باشیم تا آب و خاک برای نسل آینده آلوده نشود.

سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان گفت: مهم‌ترین مشکل استان و شهرستان فارسان که ضربه می‌زند موضوع پسماند است که در درون شهرها به مهمترین آیتم سرطان تبدیل شده است.

ضرورت احداث کمربندی غرب فرخشهر

روح‌الله عباسی، نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی استان در این نشست اظهار داشت: فرخشهر به تازگی شهرستان شده و یکی از مطالبات مهم گرفتن فرمانداری برای این شهرستان بود بعد از این موضوع بحث استقرار ادارات و ارایه خدمات مستقیم به مردم را داریم.

عباسی بیان کرد: پروژه 4خطه فرخشهر به خراجی در حال کار است و ما درخواست داریم جاده شهرکرد به پلیس راه که شلوغ است 4خطه شود زیرا روزانه شاهد تصادفات زیاد هستیم و اصلاح دوربرگردان ها که به صورت غیرکارشناسی است نیاز به کار دارد.

وی گفت: یکی دیگر از نیازهای شهرستان فرخشهر کمربندی غرب شهر است، زیرا خودروهای سنگین و نیمه سنگین در این شهرستان زیاد است و شهرداری در حال رایزنی برای این کار است همچنین کنارگذر شمالی و شرقی شهر نیز در دستور کار است تا امسال به بهره‌برداری برسیم ما به دنبال توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهر هستیم.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور