Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@05:34:15 GMT

بی خبری پنتاگون از تعداد دقیق وب سایت های رسمی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۹۶۷

بی خبری پنتاگون از تعداد دقیق وب سایت های رسمی

شاید باورکردنی نباشد اما ارتش آمریکا نمی داند که چند وب سایت را اجرا و سرپرستی می کند. رقم حدودی تعداد وب سایت های تحت سرپرستی ارتش ایالات متحده بین دو تا پنج هزار وب سایت براورد شده است.

این موضوع عجیبی نیست که سازمان های دولتی در سراسر جهان تعدادی و ب سایت خبری یا زیرمجموعه های مختلف آنلاین داشته باشند اما این بسیار عجیب است که دولت یک کشور در خصوص تعداد وب سایت های رسمی وابسته به خود مطلع نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اعلام شده که وزارت دفاع ایالات متحده مطمئن نیست چند وبسایت را به شکل رسمی مدیریت می کند. یکی از سرهنگ های ارتش آمریکا، پل هارستیک، که مدیر اجرایی فعالیت رسانه ای وزارت دفاع ایالات متحده است می گوید: "تعداد وب سایت هایی که در پنتاگون اجرا می شود، نامشخص است."

فعالیت رسانه های وابسته به وزارت دفاع، نوعی عملیات تبلیغاتی چند رسانه ای در خصوص ارتش ایالات متحده است که شامل رسانه های رسمی مانند ارتش نیوز، نیروی هوایی، نیروی دریایی، و نیروی دریایی نیویورک و آموزش ارتباطات برای نظامیان و غیرنظامیان است.

اما به نظر می رسد که هیچ تعهد رسمی در خصوص  تمام وب سایت هایی که پنتاگون مسئولشان است، وجود ندارد. وب سایت DMA می گوید که "بیش از 740 وب سایت نظامی و وابسته به وزارت دفاع" وجود دارد اما بر اساس خبرهای غیر دولتی این تعداد بین دو تا پنج هزار وب سایت است.

اگرچه تا کنون هیچ یک از این وب سایت ها با حاشیه خاصی همراه نشده اما نمی توان ممطمئن بود در صورت بروز مشکلات، وزارت دفاع اقدام خاصی برای حمایت از این وبسایت های تایید نشده داشته باشد./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود ...

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه