Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قشم با اشاره به مشکلات عدیده روستای دوستکو، گفت: روند حل مشکلات این روستا با طرح موضوع در شورای اداری شهرستان تسریع می‌شود.به گزارش بلاغ،از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انتقال مستقیم وضعیت روستایی توسط مسوؤلان محلی، دستورات لازم جهت حل مشکلات به مسئولان ذیربط اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رونق معیشت، عمران روستایی، ارتقاء خدمات آموزشی، بهداشتی و بهبود شرایط عمومی زندگی با مشارکت اهالی، پیگیری مسؤولان محلی و حمایت و پشتکار دستگاه‌های اجرایی ممکن می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه روستای دوستکو در 125 کیلومتری از مرکز شهرستان در ضلع ساحلی جزیره قشم واقع شده است، تصریح کرد: بیش از 700 نفر در قالب 190 خانوار در این روستا زندگی می کنند که اکثر ساکنین آن صیاد هستند و حدود 140 قایق و شش لنج کوچک در اسکله این روستا فعالیت دارند.

نصری، عمده مسائل روستای دوستکو را بر اساس اظهارات مسؤولین روستایی، تامین روشنایی اسکله، تکمیل آموزشگاه در دست نوسازی دوره متوسطه اول، بازسازی خانه بهداشت تخریبی، توسعه شهرک مسکونی تازه تاسیس، لوله‌کشی و اجرای طرح هادی، تامین روشنایی زمین ورزشی، تکمیل سالن فوتسال، نصب زمین چمن مصنوعی فوتسال، اجرای پنج  کیلومتر روکش آسفالت جاده گوری به سمت روستا و بازنگری طرح هادی بافت قدیم بندر دوستکو برشمرد.

وی همچنین از آزادسازی جاده ساحلی دوستکو به سمت منطقه گردشگری «جزیرتو» و کاهش مسیر دسترسی به اسکله موج شکن به عنوان دیگر خواسته  مردم این روستا نام برد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: پس از بررسی موضوعات مطروحه، بلافاصله مسائل به دستگاه‌های مسؤول منتقل و پیگیری‌های لازم آغاز شده است.

نصری تاکید کرد: نتایج این نشست و پیگیری‌های مسؤولان در شورای اداری شهرستان مطرح خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس این خبر، امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی و دهیار دوستکو با حضور در دفتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان، به طرح موضوعات و رایزنی پیرامون مسائل روستای خود پرداختند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر

مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری این شهرستان هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد

امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.

رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.

ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد