Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@06:09:17 GMT

برنامه‌های فرهنگی به‌صورت فراگیر برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۹۵۲۳

برنامه‌های فرهنگی به‌صورت فراگیر برگزار شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «در صحبت قرآن» افزود: این برنامه‌ها چون ریشه قرآنی دارد و در ماه مبارک رمضان در فضایی معنوی برگزار می‌شود، قطعاً تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: باید در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگی خلاقیت و نوآوری داشت، طرح‌های انسانی متفاوت‌اند و باید در هر مقطعی نوآوری‌های جدید باشد و برنامه «در صحبت قرآن» از این دست برنامه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به مناسبت اعیاد ملی و دینی برای شهر برنامه داریم تا بتوان نشاط آوری را در شهر ایجاد کرد و رضایت شهروندان را به همراه داشت.
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان نیز در ادامه گفت: هنرمندان در حوزه‌های مختلف باید دیده شوند و نباید شناخت هنرمند تنها مختص به تعداد اندکی از آنان که بیشتر دیده شده‌اند، باشد، لذا به همین منظور فراگیری را در همه برنامه‌ها در دستور کار خود قرار داده‌ایم و یکسویه نگاه نمی‌کنیم.
رضا اخوان با بیان اینکه در مدیریت جدید شهری رویکردی نو در برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: آسیب شناسی و نیازسنجی‌های لازم در این زمینه انجام شد و با توجه به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی در راستای نشاط آفرینی در باغ غدیر برگزار می شود.
وی افزود: مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر همواره مدنظر مدیران شهری بوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح آگاهی بخشی فرهنگ شهروندان برگزار می‌شود.
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان تصریح کرد: باغ غدیر فضای بسیار خوبی برای برگزاری برنامه‌ها دارد و با توجه به معیارهای گفته شده سعی شد با خلاقیت و نوآوری و مناسبت ماه رمضان برنامه‌ای در این باره برگزار شود که درنهایت منجر به برگزاری ویژه برنامه "در صحبت قرآن" شد.
اخوان با بیان اینکه تمام رده‌های سنی مدنظر شهرداری است، گفت: منطقه 4 بعنوان منطقه پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده و در این راستا هم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
گفتنی است؛ ویژه‌برنامه «در صحبت قرآن» همراه با معراج‌نامه‌خوانی مرشد قاسم هاشمی و تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم توسط روح‌اله قوام‌نیا قاری بین‌المللی قرآن، با حضور شهردار اصفهان و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان در باغ غدیر برگزار شد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: در صحبت قرآن برنامه های فرهنگی شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وی افزود: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می‌یابد، اما امسال با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور شهرها و روستاها در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود.

اسماعیلی عنوان کرد: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آن‌ها تحویل داده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745409

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان