Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفن کری در نیمه دوم بازی ششم گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس نمایشی بی‌نظیر ارائه کرد و این نمایش واکنش بزرگان بسکتبال NBA را به همراه داشت.

طرفداری - عملکرد خیره‌ کننده اسفتن کری در دیدار ششم نیمه نهایی پلی‌آف کنفرانس غرب NBA برابر هیوستون راکتس همگان را به تحسین واداشت.

به گزارش ESPN، شب گذشته بازی ششم از سری نیمه نهایی کنفرانس غرب با پیروزی گلدن استیت وریرز برابر هیوستون راکتس به پایان رسید تا حساب کار سری 4-2 به نفع وریرز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، گلدن استیت وریرز به فینال کنفرانس غرب صعود کرد و حالا باید منتظر برنده سری بازی‌های بین دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز باشد. این پیروزی وریرز در حالی به دست آمد که کوین دورنت، مهمترین بازیکن گلدن استیت در پلی‌آف امسال، بازی ششم را به علت مصدومیت از دست داده بود و هواداران وریرز به درخشش استف کری و کلی تامپسن امید داشتند. کری در این دیدار 33 امتیاز کسب کرد و نکته عجیب این بود که تمام این امتیازات در نیمه دوم به دست آمدند. درخشش کری در بازی ششم باعث شد بزرگان NBA به تحسین او بپردازند. در ادامه، چند مورد از اظهار نظرهای صبح امروز راجع به کری را می‌خوانید:

لبران جیمز در توئیتر خود نوشت:

هرگز قلب یک قهرمان را دست کم نگیرید!

دوین نیز توئیت کرد:

بهتر است شما از بی‌احترامی کردن به استفن کری دست بردارید. بخاطر اینکه او در وهله اول به تیم اهمیت می‌دهد و حاضر است در هر لحظه فداکاری کند، دلیل نمی‌شود دیگر یک هیولا نباشد.

مجیک جانسون، اسطوره لیکرز نیز در حساب توئیتر خود نوشت:

استفن کری نه تنها یکی از بهترین شوتزن‌هایی است که تا به امروز دیده‌ایم، بلکه یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال NBA در لحظات حساس بازی محسوب می‌شود. کسب 33 امتیاز در یک نیمه برای پیروز کردن جنگجویانش مقابل هیوستون راکتس... شگفت انگیز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت