Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:03:21 GMT

اعلام سرمربی تیم ملی امید پس از پایان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۳۳۵

پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با زلاتکو کرانچار در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی امید‌ها گرفتند و طبق اعلام مهدی تاج، توافقات با کرانچار برای قطع همکاری صورت گرفت و مربی بعدی تیم ملی امید ایرانی است.

تیم امید در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌ها در رده یازدهم جدول قرار گرفت و این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و از سویی ایران در سید چهار بازی‌ها قرار گرفته و احتمال رویارویی با تیم های، چون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد و به همین دلیل سئول نشین‌ها (محل ساختمان فدراسیون فوتبال) تصمیم گرفتند تا با کرانچار قطع همکاری کنند.

در روز‌های گذشته که اختلاف کمیته فنی فدراسیون با کرانچار علنی شده بود، خبر‌های ضد و نقیضی درباره همکاری با کرانچار به گوش می‌رسید، اما مهدی تاج اعلام کرد توافقات برای جدایی کرانچار انجام شده و مشکلی وجود ندارد و به همین دلیل کرانچار رفتنی شد.

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید درحال بررسی گزینه‌ها است تا مربی خوبی را انتخاب کند. قرار است  سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران پس از پایان لیگ مشخص شود که اصلی‌ترین گزینه آن‌ها یحیی گل محمدی است که درحال حاضر در پدیده مربیگری می کند.

گفتنی است، مسابقات نهایی تیم ملی امید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰، دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و ۳ تیم نخست همراه با ژاپن میزبان در المپیک حضور خواهند داشت و باید دید تیم ایران با چه مربی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال سایپا و خیبر خرم آباد روز گذشته در چارچوب لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. در جریان این بازی درگیری بین کادر فنی دو تیم به وجود آمد و حتی در پایان بازی نیز ادامه داشت.

در همین خصوص و با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمد معصومی جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز سوم اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

همچنین عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6079594

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • کمک داور خارجی VAR در سوپرلیگ ترکیه