Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان نظامی مازندران در نامه‌ای به مدیرکل حمل‌ونقل و ترافیک استان خواستار اصلاح و بهبود وضعیت نصب سرعت‌گیر‌ها در جاده‌های شهری و برون‌شهری شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رحیم رحیمی دادستان نظامی استان مازندران در نامه‌ای به مدیرکل حمل‌ونقل و ترافیک استان خواستار اصلاح و بهبود وضعیت نصب سرعت‌گیر‌ها در جاده‌های شهری و برون‌شهری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی در این ارتباط گفت: نصب سرعت‌گیر برای آرام‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی جاده‌ها و پیشگیری از وقوع تصادف در مناطق مسکونی است که با توجه به شرایط رانندگی می‌تواند عامل کنترل سرعت باشد، اما احداث آن دارای ضوابطی است که اگر رعایت نشود و یا بدون کارشناسی انجام شده باشد، اثرات مخرب آن بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته در سطح استان مازندارن معلوم شد که به‌جز قسمتی از شهر ایزدشهر، بیشتر سرعت‌گیر‌ها به دلیل محل نصب، بلندی و غیراستاندارد بودن ارتفاع، نبود علایم و تابلوی هشداردهنده، نداشتن رنگ یا شب نما و ... از استاندارد‌های مصوب برخوردار نیستند.

رحیمی ادامه داد: عدم رعایت استانداردها، موجب وقوع تصادفاتی ناگوار و ایراد خسارت به خودرو‌ها شده است و نارضایتی رانندگان وسایل نقلیه موتوری و ساکنان محل را به دنبال داشته است.

دادستان نظامی استان مازندران گفت: شهروندان به دلیل عدم آشنایی با ارگان مسئول، به خاطر نصب سرعت‌گیر‌های غیراستاندارد و آسیب به خودرو‌های آنها، شکایت متعددی را از زحمت کشان پلیس راهنمایی و رانندگی در دادسرای نظامی مطرح کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که نصب سرعت‌گیر در جاده‌ها بر عهده اداره کل حمل‌ونقل و ترافیک استان است لذا به‌منظور ایجاد امنیت ترافیکی و رعایت حقوق مسافران و شهروندان طی نامه‌ای به مدیرکل دفتر فنی، امور عمران، حمل‌ونقل و ترافیک استان مازندران، موضوع نصب سرعت‌گیر مطابق با استاندارد‌ها در جاده‌های شهری و برون‌شهری استان مطرح‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرعت گیرها دادستان نظامی مازندران دادسرای نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است

رومیانی دادستان شهرستان گتوند گفت: ما انتظار داریم برای مبارزه با موضوع پدیده‌های شوم گروه‌های شادی که بدون نام به دادستانی جهت برخورد معرفی می‌شوند، قاطعانه به این موضوعات ورود پیدا می‌کنیم.

رومیانی ادامه داد: به محض اطلاع مدعی العموم نسبت به این موضوعات دستگاه قضا قطعاً ورود و نسبت به این موضوعات برخورد قاطعانه‌ای خواهد داشت.

 جلسه میز خدمت دادگستری گتوند با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی، نماینده ولی فقیه در ناحیه گتوند، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، فرمانده حوزه امام حسین (ع) و فرمانده بسیج ادارت در مسجد جامع صالح شهر جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم این شهر برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت