Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه الان بیش از گذشته به حرکتی جدی در حیطه دفاع مقدس نیاز است، گفت: دشمن در حال دادن تحلیل‌های اشتباه به جوانان و نوجوانان است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، رضا عسگری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد اظهار داشت: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که بسیار نیاز به سرمایه‌گذاری در زمینه دفاع مقدس احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نه تنها به صورت سنتی بلکه فراتر از آن اقدام کنیم و از این فرصتی که برای نظام فراهم شده علیه تهدیداتی که متوجه نظام است حداکثر بهره برداری صورت گیرد.

عملیات بیت‌المقدس تنها در گرفتن برخی تجهیزات و اسرا خلاصه نشد‌عضو مجلس خبرگان رهبری: «ایستادگی و مقاومت» تنها راه مقابله با بدعهدی و تحریم‌های دشمن استسمنان| تنها راه پیروزی برابر مستکبران جهان مقاومت است

فرماندار زنجان با بیان اینکه با توجه به شرایط امروزی حاکم در کشور و شاخ و شانه کشیدن دشمنان لازم است که از این فرصت حداکثر بهره برده شود و یک حرکت بسیار جدی در حوزه‌هایی که دشمن بر روی آنها جهت ناامید ساختن ملت در حال سرمایه گذاری و برنامه ریزی است، انجام گیرد، افزود:  دشمن در حال دادن تحلیل‌های اشتباه به جوانان و نوجوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سواستفاده‌هایی که از فضای مجازی صورت می‌گیرد و برخی از افراد نیز یا در حال سکوت و بی‌تفاوتی و یا در حال همراهی با نوع حرکتی است که دشمن در حال انجام آن است، افزود: اعتقاد بر این است که از این فرصت ملی، بهره‌برداری جدی صورت پذیرد و در حوزه مجازی کاری دقیق برنامه ریزی شود.

عسگری تاکید کرد: تحلیل‌های دقیقی از وضعیت نظام و دستاوردهای نظام که در طول چهار دهه گذشته حاصل شده است، صورت گیرد.

وی بیان کرد: باید تولیدات خاص را در قالب تحلیل یک مطلب و انتشار آن در فضای مجازی داشته باشیم و لازم است که حرکتی جدی به صورت خاص در فضای مجازی انجام شود.

فرماندار زنجان از وجود سرمایه‌های عظیم ملی و معنوی در کشور خبر داد و گفت: پس باید در این حوزه ماموریت ویژه‌ای ایجاد شود و کار شود.

وی با اشاره به اینکه حضور در جلسات دایر در مساجد، محافل و در بین خانواده‌های شهدا وجود دارد، افزود: ولی باید یک برنامه‌های خاصی برای جامعه هدفی که بیشتر در معرض آسیب قرار دارند ولی کمتر به آمراجعه می‌شود، تعریف شود.

عسگری ادامه داد: در دانشگاه‌ها، نشستی با کمک یک تحلیل‌گر خوب، برگزار شود و مطالب آمده شود و خوراک فکری لازم داده شود چرا که در این حوزه جای کار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یک طراحی خاصی با یک برنامه دقیق به مناسبت سوم خرداد ایجاد شود، گفت: به عنوان مثال و به عنوان حرکتی در حوزه دفاع مقدس، همه افرادی که در حال فعالیت در فضای مجازی هستند، پروفایل خود را در استان زنجان به عنوان طرح لوگوی استانی هماهنگ کنند.

انتهای پیام/ن

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی