Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@02:27:48 GMT

تیم بسکتبال 3 نفره دانشگاه آزاد نایب قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۱۱۰۱

تیم بسکتبال 3 نفره دانشگاه آزاد نایب قهرمان آسیا شد



تیم دختران بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نایب قهرمانی پنجمین دوره رقابتهای بسکتبال ۳در۳ دانشجویان آسیا رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم بسکتبال ۳ نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی دانشجویان آسیا در چین تایپه شرکت کرده بود پس از راه یابی به فینال این مسابقات با شکست مقام تیم چین تایپه A نایب قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نهایی این مسابقات، دانشجویان کشورمان مقابل چین تایپه A قرار گرفت و با نتیجه ۱۵ بر ۶ به شکست خورد و به مقام دومی آسیا رسید.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم چین تایپه B با شکست تیم چین B به مقام سومی آسیا رسید.

پیش از این سمانه ثابت زاده عنوان قهرمانی رقابت‌های انفرادی پرتاب ۳ امتیازی پنجمین دوره رقابتهای بسکتبال ۳در۳ دانشجویان آسیا را نیز از آن خود کرده بود.

همچنین بانوان بسکتبالیست کشورمان ضمن را ه یابی به فینال این رقابتها برای اولین بار جواز حضور در رقابتهای لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان را کسب کردند.

تیم دانشجویان ایران با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، سمیه ثابت زاده، سمانه ثابت زاده و مربیگری زهره خالقی و سرپرستی گیتی متین در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

پنجمین دوره رقابتهای بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا در کشور چین تایپه شهر کین من برگزار شد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال