Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@22:21:20 GMT

لاوروف: سامانه موشکی آمریکا در ژاپن تهدیدی برای روسیه است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۱۵۴۶

ساعت 24- وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای ژاپنی خود در مسکو اعلام کرد: سامانه موشکی آمریکا در ژاپن تهدیدی برای روسیه است.

به گزارش راشاتودی،«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در دیدار با «تارو کانو» همتای ژاپنی خود در مسکو اعلام کرد که مسکو سامانه‌ های موشکی آمریکا در ژاپن را تهدیدی مستقیم برای خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه روسیه در این باره گفت: ما به اقدامات خاص واشنگتن از جمله استقرار سامانه دفاع موشکی در ژاپن، تقویت حضور نظامی در منطقه و فعالیت در حوزه کنترل تسلیحاتی توجه داریم و چنین اقداماتی را تهدید علیه کشور خود می دانیم.

این درحالیست که مسکو پیشتر نیز در خصوص اقدامات توسعه طلبانه و تحریک آمیز واشنگتن در سایر نقاط به ویژه در شرق اروپا به واشنگتن هشدار داده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا باز هم به اوکراین سامانه موشکی پاتریوت می دهد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت در دیدار با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود در حاشیه نشست وزیران خارجه گروه هفت (G7) در جزیره کاپری ایتالیا، موضوع تامین بیشتر سامانه پدافند هوایی پاتریوت برای اوکراین در اسرع وقت را مورد بررسی قرار داده‌اند.

کولبا با انتشار پیامی در حساب ایکش خود خود درباره این دیدار نوشت: من از ایالات متحده برای ایستادن در کنار اوکراین تشکر می‌کنم. ما درباره تلاش‌های مشترک و جهانی خود برای ارسال سامانه‌ها و موشک‌های دفاع هوایی «پاتریوت» بیشتر به اوکراین در اسرع وقت بحث کردیم. از تلاش‌های بلینکن برای تسهیل تصمیم‌گیری‌های ضروری قدردانی می‌کنم.

وی همچنین افزود: ما هر دو بر نیاز فوری کنگره آمریکا به تصویب بسته کمکی اضافی برای اوکراین تاکید کردیم. این پیامی از قدرت و اعتماد به نفس است که به اوکراین اجازه می‌دهد جان‌ها را نجات دهد و وضعیت را در میدان جنگ بهبود بخشد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • آمریکا باز هم به اوکراین سامانه موشکی پاتریوت می دهد
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل