Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:30:59 GMT

روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۱۹۷۹

روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم عصر امروز شنبه در جمع فعالان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به نقش جهاد سازندگی در اوایل انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی گفت: جهاد سازندگی خدمات بزرگی در آن سال‌ها انجام داد و وضعیت فعلی کشور در نتیجه همان اقدامات و زیرساخت‌هایی است که در آن سال‌ها ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نقش بسیج سازندگی در زمان حاضر همان نقش جهاد سازندگی در سال‌های گذشته است، افزود: روحیه ناب و انقلابی که نیاز امروز جامعه ماست از ویژگی‌های بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه تربیت نسل جوان و خدمت رسان به مردم به عهده بسیج سازندگی سپاه گذاشته شده است، ادامه داد: معیار حرکت در بسیج سازندگی نیت خالصانه خدمت همراه با همت والای جهادی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه با روحیه انقلابی در حوزه خدمت رسانی و پیشرفت نظام اسلامی موفق خواهیم شد، گفت: استمرار این روحیه خدمات رسانی آبادانی و نشاط به جامعه هدیه می‌کند و بدون شک روحیه انقلابی نیز حافظ جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات مختلف دشمن است.

آل هاشم همچنین در ادامه به وقوع سیل در بیشتر استان‌های کشور در اوایل سال اشاره کرد و گفت: در جریان سیل اخیر فداکاری بسیج سازندگی را در شهرها و روستاهای سیل زده شاهد بودیم از تمام فعالان خدمات رسانی و بسیجیان در این خصوص قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه روحیه جهاد سازندگی در بین تمام مردم کشورمان وجود دارد، گفت: دستور تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ توسط مقام رهبری صادر شد و این حرکت بسیار به جا و به موقع بود که امروز نقش بسیج سازندگی همان نقش جهاد سازندگی است و بلکه سنگین‌تر نیز است.

وی گفت: در این سال‌های اخیر شاهد اقدامات مهم بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان در نقاط کم برخوردار کشور بودیم.

کد خبر 4614186

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی ایران بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود

مریم مشعشعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان آیه‌ی إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم، ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد افزود: آنچه در غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حال روی دادن است، نه تنها برای اسرائیل خبیث بلکه برای همه ی رژیم‌های جلاد و جنایتکار یک اخطار جدی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی به خود جرأت داد به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعرض نماید و این کار ثابت کرد که این شیطان صفتان که عمر کوتاهشان را در راه ظلم و بیداد بر علیه مظلومان و ستمدیدگان گذراندند، اکنون زمان آن رسیده که رخت بربندند و به زباله دان تاریخ ملحق شوند.

مسؤول هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان یادآورشد: مظلومان مقتدر مدتها است که دیگر خواب آرام را از چشمان خبیثان ربوده‌اند و با تولد مقاومت هر لحظه، لرزه بر اندام صهیون مستکبر انداخته‌اند و بیداری قلب‌ها، شاهرگی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را بنیان نهاد و رهبر انقلاب اسلامی و شاگردان مخلص مکتبشان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم، با ایمانی راسخ آن مسیر را به گونه‌ای رقم زدند که هیمنه ی پوسیده‌ای همچون اسرائیل کودک کُش خود را به نابودی نزدیکتر از هر زمان دیگر می بیند.

وی ادامه داد: فاجعه‌ای را که امروز در سرزمین‌های اشغالی، جهان شاهد آن است گواهی است بر اینکه دنیا بداند که باید بر ضد این فجایع قیام کرد و دیگر سکوت و چشم بستن بر روی حقایق امری رذالت بار است و باید همچون طوفان الاقصی بر علیه ظالمان واکنش نشان داد.

مشعشعی خاطرنشان کرد: دنیا امروز باید بر علیه کشتار بی رحمانه و نسل کُشی هولناک ملت غیور فلسطین برخیزد و این جنایات را محکوم نماید و استکبار وحشی بداند که امروز این کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و غزه نیست که به خاک و خون کشیده شده است بلکه این تفکر صهیونیزم است که به خاک ذلت کشیده شده و مستکبرین عالَم باید از این اتفاق بهراسند.

وی مطرح کرد: عملیات مقتدرانه ی وعده صادق که توسط سبزپوشان ایران اسلامی انجام پذیرفت نشان داد که اسرائیل دیگر خواب آرامی به خود نخواهد دید و این تنها گوشه‌ای از توانمندی دلاوران غیور سپاه پاسداران که هر آئینه شادی و سرور را نه تنها بر قلب تک تک ایرانیان بلکه همه مظلومان جهان به خصوص مردمان مقاوم فلسطین به ارمغان آورد.

مسؤول هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان عملیات وعده صادق را ارج می‌گذارد، آرزوی حُسن عاقبت برای همه ی آزادیخواهان جهان را دارد و باید بدانند و بدانیم جهاد و مقاومت بی وقفه ادامه دارد.

کد خبر 6078139

دیگر خبرها

  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است