Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مهریز از پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان حوزه علمیه مهریز با بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان با کمک مسوُولین و خیرین خبر داد.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با کمک آیت‌الله اعرافی، مسئول حوزه‌های علمیه کشور و آیت‌الله وافی از اعضای مجلس خبرگان و نیز خیرین استانی و برون‌استانی و با بودجه‌ای بالغ‌بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بیش از ۹۰ درصد پروژه ساخت حوزه علمیه این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه مهریز افزود: هزینه ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات این حوزه و تأمین ایزوگام، رنگ‌آمیزی، وسایل گرمایشی و سرمایشی این حوزه نیز از محل کمک‌های خیران تأمین‌شده است و امیدوار هستیم با ادامه روند تکمیل حوزه علمیه شهرستان، کلاس‌های درس این حوزه در سال تحصیلی جدید در مکان جدید و نوساز برگزار شود و بی‌شک آثار و برکات ساخت حوزه علمیه مهریز و استقرار آن در مرکز شهر شامل حال مردم نیز می‌شود.

وی به پروژه ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و تجاری ولیعصر (عج) در جوار مسجد جامع شهر اشاره کرد و اظهار داشت: مسجد جامع مهریز به دست مبارک شهید صدوقی تأسیس‌شده است و این مکان موردتوجه رزمندگان و شهدای ما بوده است که در اسفندماه گذشته مراحل گودبرداری این پروژه انجام‌شد و امیدوار هستیم با کمک خیرین، این مجموعه نیز احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

محی‌الدینی همچنین با اشاره به اثرگذاری روحانیت و ظرفیت حسینیه‌ها برای جذب جوانان اذعان کرد: با حفظ حریم‌ و قداست‌ اماکن مذهبی، روحانیون شهرستان می‌توانند محیط مساجد و حسینیه‌ها را برای انجام مراسم‌ها برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و حتی ورزشی به جوانان محول کنند تا زمینه حضور مداوم آن‌ها را در این مکان‌ها فراهم شود.

فرماندار مهریز نیز با اشاره به اثرات معنوی و مادی کمک های خیرین در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی امروز جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان شایسته است از مستمندان و افراد نیازمند دستگیری شود و باید تلاش کنیم که در شهرستان در کنار ترویج امر نماز، پرداخت زکات را برای کمک به نیازمندان و تطهیر اموال مردم نهادینه کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس از سال ۹۳ شروع شده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

سروش، مدیر بنیاد زائر امام رضا استان مرکزی گفت: در سال ۹۳ شهرداری مشهد یک قطعه زمین به مساحت ۹۴۶ مترمربع با مجوز ساخت به طور رایگان در اختیار استان‌ها از جمله استان مرکزی قرار داد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین و شهرداری‌های سراسر استان تابحال حدود ۸ میلیارد تومان جمع آوری آوری و هزینه شده و این ساختمان در ۱۱ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۵۴ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۸ سوئیت و ۶۲ اتاق و ۲۴۲ نفر و سالن چند منظوره ۲۰۰ نفره در حال ساخت است.

سروش ادامه داد: تابحال این مجموعه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ طبقه هر این مجموعه برای پارکینگ ۶۴ وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ۳۲ میلیارد اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سروش با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت این مجتمع برای همه استان‌ها گفت: جامعه هدف این زائرسرا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

همشهریان می‌توانند برای کمک به این زائر سرا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۸۶۴۵ بانک ملی شعبه علوی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • اکلین رویداد استانی «پسران نوآوین» در مهریز برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات زیرسازی کمربندی اشکفتک