Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مسئول در استانداری عزل نشده است بلکه در تصمیم مدیریتی از آن مسئولیت جابه جا شد و قرار بود در موقعیت دیگری از وی استفاده شود.
وی افزود: حتی اگر وی در استانداری البرز مشغول به کار نمی شد در استانداری تهران مسئولیت دیگری می گرفت.
محسنی بندپی ادامه داد: این جابه جایی را در راستای اعمال تغییرات مدیریتی به منظور نوگرایی در مدیریت ستادی استانداری تهران خواند و گفت: جابه‌جایی مدیران در مجموعه وزارت کشور امری متداول و رایج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا منظور استاندار تهران علی اسلامی است که به تازگی سرپرست بازرسی استاندار البرز شده است.
برخی رسانه ها امروز مدعی شده بودند: مدیرکل بازرسی استانداری تهران که در پی انتشار خبری مبنی بر دریافت وجه مالی از شهرداری های استان تهران به بهانه سفر آموزشی به مشهد کنار گذاشته شده بود، در روزهای گذشته در همان سمت اما در استانداری البرز مشغول شده است.
استاندار تهران در واکنش به این خبر گفت: مدیرکل سابق بازرسی استانداری تهران عزل نشد و مساله ای هم نداشت بلکه جابه جایی وی با موضوع لغو دوره آموزشی در مشهد تلاقی کرد و همزمان شد.
محسنی بندپی تصریح کرد: وی پیشنهادهای مختلفی از سایر استان ها نیز داشت اما نهایتا با اصرار خود و پیشنهاد استاندار البرز این استان را برای ادامه خدمت انتخاب کرد.
وی اضافه کرد: تجارب ایشان در مدت حضور در اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ارزشمند بوده و امیدوارم با بهره گیری از فراز و نشیب های مدیریتی خود در منصب جدید در استانداری البرز موفق و همچون گذشته صیانت از بیت المال را نصب العین برنامه های مدیریتی خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: ایشان هیچگونه مساله مالی یا موضوع انضباط کاری نداشته اند بلکه فردی باتجربه و سلیم النفس هستند که در قالب تغییرات مدیریتی جابه جا شدند و برخی خبرسازی ها درباره ایشان درست نیست.
تهرام/3001/1008//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان تهران استانداری تهران شهرداری مشهد وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • وزیر سابق آموزش و پروش دولت رئیسی، سمت جدید می‌گیرد؟
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود