Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حقوق عامه دادستان اهواز گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، اعمال مواد ۴ و ۲۱ قانون هوای پاک را به شهرداری اهواز و اداره کل راه و شهرسازی استان متذکر شد. پورسلیمی معاون حقوق عامه دادستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: حسب تکلیف قانونی مقرر در ماده ۲۱ قانون هوای پاک (مصوب ۲۵/۰۴/۹۶) اداره راه و شهرسازی موظف است هنگام تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی شهر‌ها و شهرک‌های جدید و طرح‌های هادی روستایی به نحوی برنامه‌ریزی کند که فصل جداگانه‌ای از مطالعات طرح به بررسی مسائل زیست محیطی اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه عنوان کرد: طراحی شهر‌ها و شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی از نظر فضای سبز و فضای باز رعایت حریم‌های قانونی، شبکه معابر و حمل و نقل متناسب با معیار‌های زیست محیطی و استاندارد‌های سلامت باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احقاق حقوق عامه دادستان اهواز اداره راه و شهرسازی قانون هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: راه‌اندازی مراکز آموزشی شهروندی در نقاط مختلف شهر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اکبر ایازی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازدید از مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز در ناحیه غرب شهرکرد لازم بود و از زمان احداث و راه‌اندازی آن آسیب‌های اجتماعی این منطقه با کاهش محسوسی روبه‌رو شده است.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد؛ لذا راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات را با برگزاری فعالیت‌های متنوع برطرف کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ۶۰ موضوع مختلف در حوزه‌های ترافیک، پسماند، آسیب رساندن به اموال عمومی و… را که معضل اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شد، برای فعالیت‌های مرکز آموزش شهروندی جمع‌بندی کردیم که خوشبختانه تا به امروز نتیجه قابل‌قبولی داشته است.

ایازی با بیان این‌که در زمان بهره‌برداری از مرکز آموزش شهروندی شهرداری شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد، تصریح کرد: امسال و در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۰ میلیارد ریال بودجه مجزا برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی توسط شهرداری شهرکرد یک ظرفیت بزرگ برای حضور و استفاده سایر ادارات فرهنگی است، افزود: تاکنون به همه ادارات از جمله اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل زندان‌های استان و… اعلام شده است که می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع از ظرفیت این مجموعه استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از ادارات فعالی است که به‌صورت مستمر با برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کند.

کد خبر 747682

دیگر خبرها

  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان