Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: طی سفر رئیس جمهور به گیلان حدود ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل و آغاز برخی پروژ‌ه‌ها اختصاص یافته است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصطفی سالاری عصر امروز در در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی گیلان مؤظف به تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هستند و برای اجرای پروژه‌های مصوب ‌شده چند نوع ردیف اصلی بودجه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌ها در این استان طی سفر اخیر رئیس جمهور به تصویب رسید تصریح کرد: حدود 162 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل و آغاز برخی پروژ‌ه‌ها در استان اختصاص یافته است.

سالاری با اشاره به اینکه پیشنهادات مصوبات قبلی نیز در سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان مطرح شد اما قابل تغییر نبود ابراز داشت: بنابراین مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی استان مؤظف هستند تا فرآیند توزیع و جذب اعتبارات به شهرستان‌ها را پیگیری و مورد بررسی قرار دهند.

گیلان| اعتبار مناسبی جهت ساماندهی فاضلاب شهرستان رودبار اختصاص نیافتسهم آستانه‌اشرفیه از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان ناچیز استگیلان| کاهش تولید زباله نیاز به تغییر الگوی مصرف دارد

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه حدود 70 تا 80 درصد اعتبارات اختصاص یافته، استانی هستند خاطرنشان کرد: این اعتبارات باید در نهایت عدالت بین شهرستان‌ها توزیع شود تا توازن نسبی بین اعتبارات شهرستان‌ها شکل گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برخی پروژه‌ها از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به گیلان به صورت کامل محقق شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز باید سریع‌تر به بهره‌برداری برسند اظهار داشت: در سفر نخست رئیس جمهور به گیلان، پروژه‌های متعددی در حوزه آموزش، بهداشت، مدرسه‌سازی افتتاح شدند.

استاندار گیلان با اشاره به موضوع عمران شهری و روستایی ابراز داشت: بنابراین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان باید توازن بین توزیع اعتبارات بین شهرستان‌ها را هدف‌گذاری کرده و تمرکز اصلی بر سر تکمیل پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی آن‌ها در استان زیاد است، گذاشته شود.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مخزن ۲ هزار متر مکعبی امام حسن اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دیلم بیان کرد: پروژه ۲ هزار متر مکعبی بخش امام حسن تعداد یک شهر و پنج روستا را پوشش می‌دهد که شامل ۳۴۶ خانوار می‌شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با هفته دولت سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفته که مدت زمان این طرح ۱۲ ماه پیش بینی شده است.

همچنین اعتبار این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است و منبع تأمین آب آن سد کوثر است.

کد خبر 6085626

دیگر خبرها

  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت