Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:37:12 GMT

پروژه ملی کنارگذر کلاچای متوقف ماند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۵۰۲

پروژه ملی کنارگذر کلاچای متوقف ماند

عباسی با بیان اینکه در شهرستان املش هیچ پروژه ملی انجام نشده گفت: کنارگذر کلاچای به‌عنوان یک پروژه ملی کاملا متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (شنبه،21 اردیبهشت) در شورای برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه ما نمایندگان باید پاسخگوی مردم باشیم گفت: در شهرستان املش هیچ پروژه ملی انجام نشده و حتی یک ریال هم در این شهرستان هزینه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اظهارکرد: سد لاستیکی لگموج مصوب شده ولی عملیات اجرایی آن آغاز نشده و ما باید در رابطه با مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهور پاسخگوی مردم باشیم.

 

وی خواستار محاسبه دقیق سفر استانی رئیس جمهور شد و گفت: در رودسر و املش کاری انجام نشده و کنار گذر کلاچای بعنوان یک پروژه ملی کاملا متوقف شده است.

 

عباسی با بیان اینکه باید سهم اعتبارات به نمایندگان ارائه شود اظهار کرد: آبرسانی به شهرهای رودسر، املش، کلاچای و چابکسر دارای ردیف ملی استت ولی 25 درصد مردم چابکسر از انشعاب آب شهری برخوردار نیستند.

 

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان نماز جمعه اردبیل قرآن کریم اصفهان خطبه های نماز جمعه نمایشگاه قرآن شهرستان املش شورای برنامه ریزی استان گیلان اسدالله عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ میلیون مترمکعب آب از سدبوکان رهاسازی شد

عباس عباسی مدیر امورآب بوکان گفت: رهاسازی آب در راستای اجرای مفاد ابلاغی مدیریت منابع و مصارف سد‌های مخزنی و با توجه به پایش وضعیت بهره‌برداری سدبوکان و تحقق حجم آب ورودی و تراز پیش‌بینی شده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون حجم سد شهید کاظمی بوکان به ۶۷۵ میلیون مترمکعب شامل ۸۷ درصد ظرفیت سد رسیده و باتوجه به پیش‌بینی بارش‌ها امکان سرریز سد تا پایان اردیبهشت‌ماه وجود دارد.

مدیر امورآب بوکان گفت: در حال حاضر خروجی این سد ۷۲ مترمکعب بر ثانیه بوده که شامل بخش شرب، کشاورزی، زیست محیطی و سهم احیای دریاچه ارومیه خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه ورودی به مخزن سدبوکان نیز هم اکنون ۱۰۳ مترمکعب بر ثانیه ثبت شده، ادامه داد: بارش‌های هفته گذشته که ۴۳ میلی متر بارندگی بود، ورودی مخرن سد را به ۵۴۰ مترمکعب بر ثانیه رسانده بود که متناسب با آن خروجی نیز به بیش از ۴۰۰ مترمکعب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • ۲۸۵ میلیون مترمکعب آب از سدبوکان رهاسازی شد
  • رهاسازی ۲۸۵ میلیون مترمکعب آب از سد بوکان
  • عکس | تیپ شیک گلاره عباسی در یک مراسم جلب‌توجه کرد