Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی که برای کسب سهمیه آسیایی به پیروزی در این بازی محکوم است از دقایق ابتدایی بازی عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشت و توانست با ارسال مسعود شجاعی در دقیقه 22 با ضربه سر ایمان سلیمی به گل نخست بازی دست پیدا کند.

حاشیه دیدار تراکتورسازی – پارس جنوبی| استقبال کمرنگ پرشورها از آخرین بازی خانگیترکیب تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم اعلام شدترکیب پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی مشخص شد

در ادامه تراکتورسازی حملات بیشتری انجام داد اما بازیکنان پارس جنوبی جم نیز موقعیت‌هایی برای جبران گل خورده داشتند که فرصت‌های این تیم با واکنش محمدرضا اخباری بی‌ثمر ماند. این بازی در دقایق پایانی نیمه نخست سرعت بیشتری به خود گرفت اما باز هم موقعیت‌های دو تیم ثمری نداشت تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان برسد.

انتهای پیام/ن

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از گازت لایو انگلیس، میدلزبورو که در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند، به دنبال تقویت همه‌جانبه خود در نقل‌وانتقالات تابستانی و صعود به لیگ برتر است.

به نقل از تسنیم تیم تحت هدایت مایکل کریک شانسی برای صعود به لیگ برتر انگلیس ندارد و این تیم توجه خود را به خریدهای تابستانی معطوف کرده است. بسیاری از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان فصل قراردادشان پایان یافته و می‌توانند بدون هزینه‌ای به میدلزبورو انتقال یابند. یکی از این گزینه‌ها سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد است که با پایان یافتن قراردادش یک ساله‌اش می‌تواند خرید بدون هزینه میدلزبورو در تابستان باشد.

میدلزبورو در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس با 63 امتیاز نهم است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898144

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی