Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا گفت: هفته‌ای دشوار و تلخ را سپری کردیم و حالا باید یک گام رو به جلو برداریم. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده با اشاره به شرایط حساس رقیب تیمش در هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) نشست خبری جدال آبی و اناری‌ها مقابل ختافه را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: ختافه 2  بازی مرگ و زندگی در پیش دارد و درست مثل والنسیا با تمام توان برای پیروزی بازی خواهد کرد. بنابراین بازی سختی در پیش داریم اما ما هم از هفته‌ای دشوار و تلخ می‌آییم و باید یک گام رو به جلو برداریم. باخت به لیورپول برای همه هواداران و  بازیکنان  خیلی دشوار بود. این بازی را دوباره ندیدم. اتفاقات بازی خیلی شفاف در ذهنم قرار دارد.

والورده اظهار داشت: واضح است که هنوز انرژی دارم و مشکلی برای مقابله با وضعیت پیش آمده ندارم. به ما ضربه روحی سختی وارد شده و قرار نیست این را انکار کنم. نسبت به خودمان و هواداران مسئول هستیم. حالا باید یک قدم رو به جلو برداریم؛ درست مثل بعد از بازی با رم  در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا. آن زمان هنوز قهرمانی تیم در لالیگا قطعی نبود و باید والنسیا را می‌بردیم. 

 وی گفت: یکی دو روز پیش با رئیس حرف زدم و حمایت باشگاه را احساس کردم. او حمایت همه جانبه‌ای از من به عمل آورد. وقتی چنین شکست‌هایی رخ می‌دهد، دیگر هیچ چیزی تضمین شده نیست و انگار باید همه چیز را بکوبید و از نو بسازید. اگر  یک - صفر باخته بودیم، مشکلی وجود نداشت اما  باخت با 4 گل  در باشگاهی مانند بارسلونا تبعات دارد. با این حال این گروه از بازیکنان قابلیت دارند تا باز هم به هواداران اجازه رویاپردازی بدهند. هواداران باید فصل بعد هم انگیزه و هیجان زیادی داشته باشند.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس