Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:09:36 GMT

حدادی فر: رتبه ششمی برای ذوب آهن خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۶۴۷

حدادی فر: رتبه ششمی برای ذوب آهن خوب نیست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن باید برای قهرمانی بجنگد و رتبه ششمی در شائن ذوب آهن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی فر پس از دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان که با برتری سه بر یک سبزپوشان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی مهمی برای ذوب آهن بود چرا که توانستیم رقیب مستقیم خود را کنار بزنیم و به رتبه ششم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موقعیت ها به خوبی استفاده کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت پیروزی پر گلی را به دست آوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدواریم بازی آخر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و نیم فصل خوب خود را با برتری تمام کنیم. همچنین روند خوب خود را در بازی های آسیایی و لیگ ادامه دهیم. باشگاه ذوب آهن باید برای قهرمانی بجنگد، رتبه ششم به هیچ وجه در خور ذوب آهن نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ذوب آهن می تواند روند خوب خود را در فصل بعد ادامه دهد، اظهار کرد: این مسئله در حیطه مسئولیت مدیران تیم است. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود در جهت حفظ منافع ذوب آهن باشد. منصوریان از روز اولی که آمد  تلاش کرد.

حدادی فر درباره بازی الزورا، تاکید کرد: بازی خیلی سختی در عراق داشتیم، هواداران وسط زمین آمدند و کتک خوردیم. اگر من صحبتی بکنم ممکن است سوء برداشت صورت گیرد. جو خیلی بدی بر بازی حاکم بود و خداراشکر که به خیر گذشت، اما مسئولین حتما باید پیگیری کنند که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن قاسم حدادی فر لیگ برتر فوتبال ورزشگاه فولادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مجتبی سرآسیایی و رضا مهاجری ۲سرمربی همشهری که در این دیدار به مصاف یکدیگر رفتند پیش از این هم علی‌رغم آن‌چه نشان می‌دادند رابطه عمیقی با یکدیگر نداشتند، این در حالی است که آن‌ها یک دوره طولانی‌مدت در پدیده و شهرخودرو و یک دوره کوتاه در مس کرمان با یکدیگر همکاری داشتند.

آن‌ها گرچه پیش از شروع بازی با لبی خندان و دلی شاد در آغوش یکدیگر شکار دوربین مهدی زارع شدند، اما در ادامه تنش آن‌ها لب خط به اوج خود رسید و درگیری‌ها حتی تا رختکن نیز ادامه داشت و به مصاحبه‌های پس از بازی هم رسید. مهاجری هم که معمولا مستقیما درباره کسی صحبت نمی‌کند طی یک پست اینستاگرامی به رفتار سرآسیایی انتقاد کرد تا مشخص شود تصویر ثبت شده، فقط یک آرامش قبل از طوفان و یک لبخند ساختگی برای دو طرف بوده است.

دیگر خبرها

  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی