Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@02:06:59 GMT

حاجیلو: سر ما را بریدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۶۷۷

حاجیلو: سر ما را بریدند

سرپرست استقلال تهران گفت: استقلال همیشه مظلوم بوده است، چون حق بی‌احترامی نداریم.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو پس از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: دیشب به فریبرز محمودزاده گفتم برای صنعت نفت این بازی برای صنعت نفت فرقی نمی‌کند اما برای ما فرق می‌کند و مهم است. باید حداقل سه داوری که شرایط این بازی را داشتند و باتجربه بودند را برای این مسابقه می‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سعید فتاحی گفتم همه این توپ را دیدند، ۵ داور چشمشان را بستند و اوت گرفتند. اگر این توپ اوت نبود، چه؟ فتاحی به من گفت هرچه می‌خواهی بگو! آقای فتاحی! من چیزی نمی‌گویم، چون اجازه بی‌ادبی و توهین نداریم، اما سر ما را بریدند.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول

حاجیلو در ادامه گفت: به تیم داوری و به خصوص آقای فتاحی تبریک می‌گویم. آقای فتاحی! این توپ اوت نبود، خودت می‌دانی و سازمان لیگ و قضاوت مردم!

سرپرست استقلال در خصوص اخراج فرهاد مجیدی گفت: معمولاً این‌طور است. وقتی حقیقت را می‌گویند باید اخراج شوند. این قانون است. اشکالی ندارد. به ما فحاشی کردند، هرچه خواستند از بالا به سرمان زدند، اما سرمان را پایین انداختیم. با این تیم داوری سرمان را بریدند. ما بهترین موقعیت را داشتیم که این بازی و بازی بعدی را ببریم و حتی شانس قهرمانی داشته باشیم، اما متأسفانه نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود: مسبب این مسئله سازمان لیگ است یا کمیته داوران یا …، از آنها نمی‌گذریم. استقلال همیشه مظلوم بوده است چون حق بی‌احترامی نداریم. آقای فتاحی! از شب گذشته با این داوران معلوم بود چه اتفاقی می‌افتد. هرگز شما را نمی‌بخشم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز استقلال اصغر حاجیلو سرپرست صنعت نفت آبادان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در بازی دوستانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!