Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:14:58 GMT

با شکست در دربی شمال؛ سپیدرود در آستانه سقوط

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۲۹۹

با شکست در دربی شمال؛ سپیدرود در آستانه سقوط

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت با قبول شکست خانگی سه بر یک مقابل نساجی مازندران، در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که شامگاه شنبه از هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر سپیدرود رشت به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما نتوانست از این فرصت ها سود برده و در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت اما در نیمه دوم تیم فوتبال نساجی متحول شد و روی اشتباهات بازیکنان سپیدرود رشت به گل برتری دست یافت و سجاد عاشوری بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 72 اولین گل نساجی را به ثمر برساند.
پس از دو دقیقه از به ثمر رسیدن این گل و هنوز زمانی که سپیدرودی ها در شوک گل اول قرار داشتند، رحمان جعفری بازیکن نساجی توانست در دقیقه 74 دومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند و این بازیکن در دقیقه 86 نیز موفق شد دومین گل خود و سومین گل نساجی را وارد دروازه سپیدرود کند.
البته پس از به ثمر رسیدن هر گل تیم نساجی، بازیکنان سپیدرود حمله ای را انجام دادند اما این حملات ثمری نداشت تا اینکه محمد بلبلی بازیکن جوان و تکنیکی سرخپوشان رشتی در دقیقه پایانی این دیدار توانست یک گل به ثمر برساند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نساجی خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را مهدی سیدعلی با کمک های رضا سخندان و سعید علی نژادیان بر عهده داشتند که علی صفایی و یاسر همرنگ به عنوان داوران پشت دروازه در این دیدار حضور داشتند ، همچنین مهرداد عبدی، علی شجاعی، حامد لک، فرشاد فرجی و احمد عبدالله زاده از تیم نساجی مازندران، میثم تهیدست، محمد بلبلی و محمدرضا مهدوی از سپیدرود رشت در این بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، میثم فردوسی (حسین ابراهیمی)، محمدرضا مهدوی (مهدی محمدیاری)، امین جوادی مقدم ( علی عباسی)، مهرداد بایرامی، ابراهیم لطفی، هومن ربیع‌زاده، محمد بلبلی و میلاد قربان زاده مقابل نساجی قرار گرفت.
همچنین تیم نساجی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری (محمد عباس زاده)، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، حامد شیری، سید محمد میری، علی شجاعی ( رحمان جعفری) و سجاد عاشوری رو در روی سپیدرود بود.
پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تیم نساجی مازندران با 30 امتیاز در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سپيدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال تیم‌های ملی آلمان و فرانسه مقابل رقبا به برتری رسیدند، سه‌شیر متوقف شد و پرتغال تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دوستانه فوتبال شب گذشته (سه‌شنبه) پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی آلمان، هلند، انگلیس و فرانسه به میدان رفتند.

براساس این گزارش، در فرانکفورت تیم ملی آلمان میهمانش هلند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این مسابقه ماکسمیلیان میتلشتات (11) و نیکلاس فولکروگ (85) برای آلمان و جوی فیرمان (4) برای هلند گلزنی کردند.

در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس برابر میهمانش بلژیک به زحمت از شکست خانگی گریخت و به تساوی 2-2 رضایت داد. یوری تیلمان در دقیقه 11 بلژیک را پیش انداخت، اما ایوان تونی شش دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی کار را برای انگلیس به تساوی کشید. با این حال تیلمان در دقیقه 36 دوباره برای بلژیک گلزنی کرد و این بار انگلیسی‌ها تا دقیقه 5+90 بازنده میدان بودند تا اینکه جود بلینگام ستاره رئال مادرید با زدن گل دوم سه‌شیر، میزبان را از شکست نجات داد.

سه‌شنبه شب همچنین در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی فرانسه، تیم ملی این کشور میهمان خود شیلی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. یوسف فوفانا در دقیقه 18، راندال کولو موانی در دقیقه 25 و اولیویه ژیرو در دقیقه 72 برای فرانسه گلزنی کردند و مارسلینو نونیس در دقیقه 6 و داریو اوسوریو در دقیقه 82 گل‌‌های شیلی را به ثمر رساندند.

دومین پیروزی متوالی تیم ملی ایتالیا در بازی‌های دوستانه

 

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه مهمی که شب گذشته برگزار شد را در زیر مشاهده می‌کنید:

نروژ یک - اسلواکی یک
جمهوری چک 2 - ارمنستان یک
دانمارک 2 - جزایر فارو صفر
سنگال یک - بنین صفر
رومانی 2 - کلمبیا 3
اروگوئه یک - ساحل عاج 2
اتریش 6 - ترکیه یک
ایرلند صفر - سوئیس یک
اسکاتلند صفر - ایرلند شمالی یک
اسلوونی 2 - پرتغال صفر
مصر یک - کرواسی 4

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!