Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 2 نفر از عوامل ساخت بازی رایانه ای وحدت شکن توسط اطلاعات سپاه پاسداران در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا حجت‌الاسلام علی موحدی راد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال انتشار بازی رایانه‌ای در فضای مجازی که محتوای آن براساس توهین به قوم بلوچ و تقابل قوم بلوچ با نظام ساخته شده بود عوامل آن از سوی پلیس فتا و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عوامل ساخت این بازی رایانه‌ای یک فرد اهل تسنن 30 ساله که تجهیزات رایانه‌ای در اختیار داشت و طراح این بازی جوان 22 ساله فارس(شیعه) بود که توسط اطلاعات سپاه در زاهدان دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: عوامل این بازی در اعترافات اولیه فروش بیشتر این بازی رایانه‌ای در سیستان و بلوچستان را هدف ساخت خودشان اعلام کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات ادامه دارد که آیا افکار ضد امنیتی در پشت پرده ساخت این بازی رایانه‌ای وجود داشته که این موضوع در دست بررسی است.
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي دادستان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: این طرح در  حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل  شد ولی هنوز نصب نشده است و ده سال پیش برای اجرای آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

علی اکبر چراغیان افزود :  این طرح  با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن یکی از ضروریات است و در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این طرح در ردیف طرحهای کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود برای تکمیل این طرح حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدوارم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی مجدد این طرح باشیم.

دیگر خبرها

  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • مرور فعالیت های بنیاد بازی های رایانه ای در سال ۱۴۰۲
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد