Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:58:34 GMT

توقف بایرن مونیخ و پیروزی دورتموند در بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۷۶۸

با توقف بایرن مونیخ و پیروزی دورتموند، قهرمان این فصل فوتبال بوندس لیگای آلمان در هفته پایانی مشخص می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آغاز هفته سی و سوم این رقابتها، بایرن مونیخ در زمین لایپزیگ با تساوی بدون گل متوقف شد اما با 75  امتیاز  جایگاه نخست خود را حفظ کرد.

دورتموند رده دومی 3 به 2  از سد دوسلدورف گذشت و با کسب 73  امتیاز فاصله خود را با بایرن کمتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دیگر بازی ها، لورکوزن و شالکه به تساوی 1-1 رسیدند، گلادباخ با 4 گل نورنبرگ را در هم کوبید، اشتوتگارت 3 - 0 وولفسبورگ را برد، هوفنهایم در خانه با یک گل به برمن باخت، هرتابرلین 4 - 3 در زمین آگزبورگ به پیروزی رسید و هانوفر 3 - 0 فرایبورگ را با شکست بدرقه کرد.در آخرین بازی هفته، امشب فرانکفورت میزبان ماینتس است. ** در آغاز هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، دیشب میلان با یک گل فیورنتینا را شکست داد، آتالانتا 2 - 1 از سد جنوا گذشت و کالیاری در خانه 1 به 2  مغلوب لاتسیو شد.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر
  • اونیون برلین - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی