Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن بر پایبندی این جنبش بر توافق استکهلم و عدم پایبندی طرف مقابل بر آن تاکید کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله یمن بر پایبندی این جنبش بر توافق استکهلم و عدم پایبندی طرف مقابل بر آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: عقب نشینی ما از بنادر الحدیده، الصلیف و راس عیسی، در چارچوب پایبندی به توافق صلح سوئد انجام شده است. توافق برای خروج انصارالله از این بنادر برآمده از توافق صلح استکهلم است.

البخیتی تصریح کرد: توافقنامه استکهلم تعهداتی برای طرفین ایجاد کرد، تعهداتی که ما باید ملزم به انجام آن باشیم و تعهداتی که نیرو‌های مزدور وابسته به عربستان و امارات نیز باید به آن عمل کنند، ولی متاسفانه این مزدوران به توافق استکهلم پایبند نیستند و کارشکنی می‌کنند.

این عضو شورای سیاسی انصارالله اظهار کرد: ما از امروز از طریق رسانه ها، آمادگی خود را برای اجرای این توافق اعلام کردیم، اما متاسفانه نیرو‌های مزدور از پایبندی به توافق صلح سوئد سرباز می‌زنند.

البخیتی افزود: دو ماه پیش به سازمان ملل متحد اعلام کردیم که آماده ایم که به صورت یکجانبه از این مناطق عقب نشینی کنیم، اما آن‌ها ترجیح دادند که این عقب نشینی همزمان با خروج نیرو‌های طرف مقابل انجام شود.

این عضو شورای سیاسی انصارالله تصریح کرد: سازمان ملل متحد از دو ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا نیرو‌های مزدور را برای پایبندی به توافق صلح سوئد و خروج از مناطق مذکور متقاعد کند، اما راه به جایی نبرد. همین امر موجب شد تا تصمیم بگیریم، بصورت یکطرفه از این مناطق عقب نشینی کنیم تا پایبندی خود به توافقنامه استکهلم و عدم پایبندی مزدوران را نشان دهیم.

وی در خصوص زمان عقب نشینی نیرو‌های انصارالله از بندر الحدیده، الصلیف و رأس عیسی گفت: ما زمان عقب نشینی را تعیین نکردیم، اما دو ماه گذشته این موضوع را به سازمان ملل متحد پیشنهاد دادیم.

عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به این که خروج نیرو‌های انصارالله با کمک سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد، مدت این عقب نشینی را سه روز اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: البخیتی انصارالله توافق استکهلم الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با شکست پرگل خانگی در لیگ برتر روسیه مواجه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وچهارمین هفته لیگ برتر فوتبال روسیه یکشنبه شب تیم روستوف در خانه‌اش با نتیجه 5 بر یک از اسپارتاک مسکو شکست خورد.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

تنها گل روستوفی‌ها را ایگور گولنکوف در دقیقه 36 به ثمر رساند. گل‌های اسپارتاک مسکو را دانیل خوسوویچ (16)، ژسوس مدینا (54 و 60 - پنالتی)، کریستوفر مارتینس (76) و تئو بونگوندا (4+90) وارد دروازه روستوف کردند.

محمد محبی مهاجم روستوف در بازی برابر اسپارتاک نیمکت‌نشین بود.

تیم فوتبال روستوف با 34 امتیاز در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه هشتم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها