Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در روز عید سعید فطر ریل باس شهر اهواز به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد و این مهم با مشارکت راه‌آهن جنوب و شهرداری این شهر راه‌اندازی می‌شود. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمود لویمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای مشترک با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و مدیر کل راه آهن جنوب  برنامه‌ریزی لازم جهت راه اندازی ریل باس شهر اهواز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت استقرار ایستگاه‌های اتوبوس و دسترسی آسان و دارای شرایط مناسب به مسیر ریل باس و نیز پاکسازی، زیباسازی و روشنایی مسیر و ایجاد فضای سبز در محدوده ایستگاه ها انجام می‌شود.

تعداد قطارهای ریل باس باید در لرستان افزایش یابدریل باس حومه‌ای لرستان با صرف هزینه 30 میلیاردی به بهره‌برداری رسیدگیلان|‌ مسیر ریلی قزوین رشت توان حمل سالانه 10 میلیون تن بار ترانزیت را دارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز افزود: در راستای راه‌اندازی ریل باس در شهر اهواز، آماده‌سازی و تکمیل سکوها و سرپناه‌ها و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در اسرع وقت انجام و در روز عید سعید فطر ریل باس شهر اهواز به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: فرآیند تعمیرات دوره‌ای واحد ۳ بخار به مدت ۱۰ روز انجام و به اتمام رسید و تعمیرات نیمه‌ اساسی واحد ۴ بخار نیز به مدت ۴۰ روز انجام شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

نوبخت گفت: با اعلام نیاز دیسپاچینگ، واحد‌های ۳ و ۴ بخار با تمام توان در مدار تولید قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز