Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا کاتب، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اتفاق اخیر سگ گردانی در یکی از پارک های تهران که به مجروح شدن یک جوان دانشجو منجر شد گفت: مجازات سنگینی برای این دست حوادث باید درنظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با اتفاق اخیر سگ گردانی در یکی از پارک های تهران که به مجروح شدن یک دانشجو منجر شد گفت: مجازات سنگینی برای این دست حوادث باید درنظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتب نقش قوه قضائیه را در جلوگیری از این دست حوادث مهم ارزیابی کرد و گفت: این شخص باید از جنبه فردی برای این موضوع شکایت کند و قوه قضائیه باید از رویکرد بازدارندگی مجازات سنگینی برای عامل حادثه در نظر بگیرد تا شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با بیان اینکه قوانین بازدارنده در این زمینه وجود دارد افزود: نیروی انتظامی باید در برخورد با این این پدیده زشت اجتماعی و فرهنگی در حال گسترش است محکم و قاطع برخورد کند.

وی با اشاره با اینکه این دست حوادث قطعا امنیت جامعه را تهدید می کند و باید باآنها قاطعانه برخورد کرد گفت: برای جامعه اسلامی ما زشت است که شهروندان حیوانی مانند سگ را در جامعه به عنوان نمایش تجدد و مد بگردانند و برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری