Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز با حضور در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حال آموزش و پرورش اصفهان خوب نیست اظهار کرد: اگر بخواهیم حال جامعه خوب باشد باید حال آموزش و پرورش خوب باشد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جاری را با کسری ۱۴ هزار نیروی آموزشی شروع کردیم افزود: این در حالی بود که غیر از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ امکان استخدام نیرو را نداشتیم و ما مجبور بودیم با این میزان کسری سال تحصیلی را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیرو‌های بازنشسته آموزش و پرورش بخشی از نیرو‌های مورد نیاز را تامین کردیم ادامه داد: در نواحی شهر اصفهان این امر مشهود است و می‌توان گفت در تامین معلمان ناحیه چهار و پنج اصفهان بیش از ۸۰ درصد از نیرو‌های بازنشسته استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از کسری نیرو را نیز از محل خرید خدمت تامین کرده‌ایم افزود: این افراد آموزش دید ه از موسسات آموزش خصوصی جذب شده‌اند.

اعتدادی با بیان اینکه پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی به مدت شش ماه به تاخیر افتاده است افزود: همچنین حقوق نیرو‌های این بخش حدود یک سال و سه ماه بود که پرداخت نشده بود و از بهار ۹۶ نیز حق التدریس نیرو‌های این بخش پرداخت نشده بود.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان وضع آموزش و پرورش را به خوبی درک می‌کند افزود: از این رو با توجه به پیگیری‌های وی موفق شدیم با حضور وزیر در شورای عالی آموزش و پرورش استان حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و حق التدریسی را در سال ۹۶ به صورت کامل پرداخت و بخشی از حقوق سال ۹۷ را نیز تا آذر ماه پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حیات طیبه آموزش و پرورش استان است افزود: در اجرایی کردن این سند خود را مکلف می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در شش ناحیه آموزش و پرورش شهر اصفهان ۳۳۷ هزار دانش آموز توسط ۱۶ هزار نیروی آموزشی مدیریت می‌شوند تصریح کرد: ۴۰ درصد دانش آموزان استان در شهر اصفهان تحصیل می‌کنند.

اعتدادی با بیان اینکه تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های مدارس اصفهان بالاتر از میانگین کشوری است افزود: باید توجه داشت که علی رغم همه مشکلات موجود کوچکترین نارسایی در خدمات آموزش و پرورش نداشته‌ایم.

وی در پایان ضمن قدردانی از تیم مدیریت شهری اصفهان در خصوص تکریم مقام معلمان و پیگیری مطالبات این قشر اظهار کرد: برگزاری آیین باشکوه تجلیل از معلمان توسط شهرداری اصفهان جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/م

  حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه شورای شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به استناد ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه كشور و بعد از ابلاغ قانون مديريت خدمات كشوري هرگونه استخدام فقط از طريق آزمون امكان‌پذير مي‌باشد اما گاهی دیده شده است که برخی از دستگاهها اقدام به استخدام نیرو خارج از این قانون می کنند شهروند خبرنگاری با انتقاد از این موضوع پیامی فرستاده اند که در زیر می خوانید: 

متن شهروند خبرنگار ما: 

با سلام.متاسفانه با خبر شدیم علیرغم اینکه قانونا تمامی دستگاه ها حق به کار گیری نیرو بدون آزمون استخدامی ندارند ولی دادگستری شهرستان های بعضی استان ها به بهانه نیروی دادگاه صلح اقدام به جذب نیرو بدون ضوابط و برخلاف قانون و بدون آزمون سلیقه ای نموده اند در حالیکه در قانون شورای جدید جهت تشکیل دادگاه صلح به قوه قضاییه اجازه داده شده از طریق آزمون استخدامی ۱۰هزار نیرو با اولویت کارکنان شورای حل اختلاف اقدام نمایند ولی رییس بعضی از حوزه های قضایی به کارکنان شورا گفتن باید صبرکنید آزپون برگزارشود و جذب شوید اما متاسفانه خود نیروی دلخواه را به نیروی انسانی قوه جهت جذب در دادگاه صلح بدون آزمون و سابقه کاری جذب بشن که الان در برخی شعب استان البرز اتفاق افتاده و گزینش این عزیزان نور چشمی را تایید و جهت سیر مراحل حکم کارگزینی به استان معرفی نموده است لطفا پیگیر این مطلب از رییس قوه قضاییه باشید.التماس دعا

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین