Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:16:35 GMT

نجات مرد 40 ساله از چاه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۰۶۳

نجات مرد 40 ساله از چاه

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با تلاش آتش نشانان مرد 40 ساله ساکن این شهرستان که به چاه 12متری سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات یافت. نجات از چاه

فواد هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساعت 17:45 روز گذشته /شنبه/ حادثه سقوط در چاه در منطقه شهرک فرهنگیان کوچه شبستان سه به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این چاه برای آب آشامیدنی در حیاط این واحد مسکونی حفر شده بود که به دلیل بارش ها و رطوبت داخل زمین چاه ریزش کرد و به داخل آن سقوط کرد.

آتش نشانی

وی اظهار داشت: به دلیل تخریب دیواره چاه مرد 40 ساله که مالک ساختمان بود به درون چاه سقوط کرد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این مرد تا قسمت سر و صورت در خاک فرو رفته بود و با توجه اینکه احتمال دوباره ریزش دیواره چاه وجود داشت آتش نشانان وارد چاه شده و مصدوم را از داخل چاه خارج کردند.

بوکان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: مرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی به عملیات خود پایان دادند.
به گزارش ایرنا بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سیدصادق پورسینا افزود: به دنبال اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان مبنی بر سقوط دستگاه کارتن‌سازی روی فردی حدودا ۵۵ ساله در علی‌آباد فرهنگیان شهر همدان، یک گروه عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

او تأکید کرد: آتش‌نشانان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن‌سازی بود که بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه روی او، زیر دستگاه محبوس شده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس‌شده را از زیر دستگاه رها کردند، اما به علت شدت فشار وارده، این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پورسینا گفت: مردم در حوادثی که به رهاسازی مصدوم نیاز است حتماً با عوامل آتش‌نشانی تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید