Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:00:31 GMT

اعتراض مکرر بودیمیر به داوری ناظمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۲۴۹

ماریو بودیمیر مهاجم تیم پرسپولیس بارها به تیم داوری معترض شد و علیه آن ها موضع گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بودیمیر پس از چند بازی غیبت در دیدارهای لیگ برتری تیم پرسپولیس این بار در مقابل ماشین سازی به ترکیب اصلی رسید و در کنار علی علیپور برای سرخ ها به میدان رفت. بودیمیر در هفته های اخیر فشار زیادی را از سوی هواداران و رسانه ها متحمل شد و به همین خاطر انگیزه زیادی برای نمایش توانایی های خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در نیمه اول روی چند صحنه اثرگذار ظاهر شد که از جمله آن ها می توان به مشارکت در کار تیمی و ساخت یک موقعیت با ضربه سر اشاره کرد. مهاجم کروات قرمزها همچنین با فرار دیدنی پشت سر کنعانی زادگان یک خطا در موقعیتی مناسب را از مدافع ملی پوش ماشین سازی گرفت.

 

اما در نیمه دوم بودیمیر چند فرصت گلزنی را هم پیدا کرد که شاید مهم ترین آن ها در دقیقه 77 بود. جایی که علیپور توپ را به بودیمیر سپرد و او پس از چرخشی ماهرانه و تحت فشار بازیکن حریف شوتزنی کرد اما ضربه اش را ده خسوس گرفت. پس از آن بودیمیر به شدت به داور پشت دروازه اعتراض کرد و اعتقاد داشت که او باید آن صحنه را پنالتی می گرفت.

 

با این حال دقایقی بعد بودیمیر موفق شد یک پنالتی بگیرد تا علی علیپور دروازه ماشین سازی را باز کند. مهاجم کروات سرخ ها این فصل اگرچه در گلزنی ناکام بوده اما حداقل در گرفتن پنالتی و گل سازی برای علیپور موفق عمل کرده است.

 

 

 

 

ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!

به گزارش ورزش سه، استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل شمس آذر پیروز شد. در این دیدار آبی‌ها در دقیقه ۲۰ به گل رسیدند تا نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دقایقی پس از آغاز نیمه دوم مسابقه، در پی برخورد مدافع شمس آذر و مهرداد محمدی، داور در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد تا گل دوم آبی‌پوشان به ثمر برسد.

همچنین در دقیقه ۵۳ نیز محمد پاپی برخوردی با صالح حردانی داشت اما در این صحنه داور دستور به ادامه بازی داد تا تصمیمش مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار بگیرد.

البته در ادامه استقلال گل سوم را نیز به ثمر رساند تا با وجود جبران دو گل خورده توسط شمس آذر، پیروز از زمین خارج شود.

با این حال تصمیمات وحید کاظمی در این صحنه‌ها مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است:

???? برخورد محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی (دقیقه ۴۸- پنالتی)

❌ ابراهیم میرزابیگی: هر بازیکن دستان‌شان را به هم قفل میکنند و این صحنه خطای هیچکدام از بازیکنان تلقی نمی‌شود. دور بودن زیاد داور و عمود بودن به صحنه و زاویه نامناسب او باعث شد تا این صحنه را درست نبیند.
❌ حسین عسگری: این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نیست. مدافع خطایی نکرد؛ او در ابتدا جلوتر بود و دستش هم در حالت طبیعی قرار داشت اما داور حدود ۲۵ متر با صحنه فاصله داشت و پشت بازیکنان هم بود. در چنین حالتی که دو بازیکن هم چسبیده به هم هستند و برای توپ جدال می‌کنند، داور از چنین زاویه‌ای نمی‌تواند جلوی اینها را ببیند. در این صحنه هم داور به اشتباه سوت زد.

???? برخورد محمد پاپی و صالح حردانی (دقیقه ۵۳- مشکوک به پنالتی)

❌ ابراهیم میرزابیگی: این صحنه پنالتی بود. بازیکن شمس آذر بی احتیاطی می‌کند و پای بازیکن استقلال را می‌زند.
❌ حسین عسگری: مهاجم استقلال از مدافع سریع‌تر عمل می‌کند و پایش را برای توپ جلو می‌آورد اما مدافع شمس آذر پای بازیکن استقلال را می‌زند. داور باید در این صحنه پنالتی اعلام‌ می‌کرد.

* بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • اعتراض ذوب‌آهن به پنالتی با عکس از ساق پا!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی