Web Analytics Made Easy - Statcounter

در احکامی از سوی استاندار همدان یک معاون استاندار، دو مدیرکل، دو معاون مدیرکل و دو معاون فرماندار در حوزه استان همدان منصوب و مجید درویشی نیز سرپرست مدیر عاملی شرکت سیاحتی علیصدر شد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، استاندار همدان از تفکیک معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری با موافقت رئیس جمهور و ابلاغ ساختار جدید به استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس استاندار همدان در حکمی «سید محمد رضا میرصفدری» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب کرد. ظاهر پور مجاهد نیز به عنوان معاون اقتصادی به فعالیت خود ادامه میدهد. میر صفدری پیش از این در سمت مدیر کل اداری و مالی استانداری فعالیت داشت.

به دنبال انتصاب سید محمدرضا میرصفدری به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، استاندار همدان در حکمی «عبدالله امیری» را به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری منصوب و معرفی کرد.

همچنین با حکم استاندار همدان، «اسدالله عباس‌زاده» به عنوان مدیر کل حراست استانداری و «مهدی اخوان» به عنوان معاون اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری همدان منصوب شدند.

انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان تهرانانتصاب یک عضو کانون وکلا به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاییهواکنش هاشمی به انتصاب "استاندار معزول گلستان" در شهرداری تهران

استاندار همدان با تقدیر از حمیدرضا یاری؛ «مجید درویشی» را به سمت سرپرست مدیر عاملی شرکت سیاحتی علیصدر منصوب کرد.

استاندار همدان در ادامه روند انتصاب بانوان در استان همدان 3 نفر دیگر از بانوان استان را به سمت‌های مدیریتی منصوب و احکام آنها را اعطا کرد. بر این اساس «خانم نیکبخت» به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری بهار، «معصومه باقری» به عنوان معاون اداره کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان و «فاطمه قربانی» به سمت معاون برنامه ریزی فرمانداری فامنین منصوب شدند.

تا کنون هشت بانو در استان به عنوان معاون فرماندار منصوب و معرفی شده‌اند و هفته قبل نیز برای اولین بار با حکم استاندار همدان لیلا امیدی به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد منصوب شد.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد