Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی عطری در در آستانه برگزاری چهل و سومین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: این کنگره هجدهم تا بیست و دوم خردادماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار می‌شود که جراحی پلاستیک و زیبایی یکی از شاخه‌های این کنگره به شمار می‌رود.
وی افزود: مباحث مختلف در مورد جراحی پلاستیک و زیبایی در این کنگره مطرح و بالغ بر 50 مقاله در این زمینه بصورت سخنرانی ارائه خواهد شد همچنین ۷ پنل تخصصی در حوزه‌هایی همچون بازسازی سینه، سوختگی صورت ،اعمال جراحی زیبایی پس از کاهش وزن، جوانسازی اطراف چشم، جراحی بینی و نواقص مادرزادی جمجمه ،فک و صورت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه سرطان پستان یکی از شایع ترین سرطان ها در میان زنان به شمار می رود ادامه داد: پس از برداشت تمام یا قسمتی از پستان به دلیل سرطان می توان از طریق بازسازی و جراحی پلاستیک اقدامات موثری برای بیمار انجام داد.
دکترعلی عطری با اشاره به اینکه باز سازی پستان می تواند همزمان با برداشتن بافت پستان هنگام جراحی سرطان انجام گیرد، گفت: در برخی از موارد نیز بازسازی به صورت تاخیری انجام خواهد گرفت که بافت موردنیاز از بدن خود بیمار و یا از طریق پروتز تامین می‌شود.
دبیر علمی شاخه جراحی پلاستیک و زیبایی در چهل و سومین کنگره جامعه جراحان ایران با تاکید بر اینکه امروزه همه تکنیک های بازسازی پستان در کشور به صورت پیشرفته انجام می‌گیرد، گفت: متاسفانه امروزه زنان زیادی درگیر سرطان پستان می شوند که با اطلاع رسانی به موقع می توان اقدامات موثرتری را برای آنها انجام داد به طوری که اگر بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود عمل جراحی کوچک تری نیاز دارند و بازسازی کمتر و محدودتر خواهد بود.
رئیس بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: البته در صورتی که جراحی سرطان گسترده تر باشد بازسازی نیز می‌تواند به صورت وسیعتر انجام گیرد که همه روش‌های آن در کشور ما توسط جراحان پلاستیک صورت می‌گیرد و می توان از نسج خود بدن و یا پروتز برای تامین بافت از دست رفته اقدام کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر علی عطری دبیر علمی شاخه جراحی پلاستیک و زیبایی چهل و سومین کنگره جامعه جراحان ایران سرطان بازسازی اندام سرطان زنان جراحی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرطان بازسازی اندام سرطان زنان جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه دو تلویزیون فرانسه در گزارشی از افزایش موارد ابتلا به سرطان در میان افراد کمتر از پنجاه سال خبر داد.
دوازده ماه است که برای ایمیلی تیرون سرطان روده تشخیص داده شده است آن هم در حالی که تنها ۳۹ سال دارد. مانند او شمار زیادی از بیماران جوان به سرطان مبتلا شده اند. این روند نگران کننده است.
امیلی: یک بلای ناگهانی بود. غافلگیر کننده بود. من هیچ سابقه خانوادگی ندارم و اگر این آزمایش خون را به دلیل تغییر در پزشک معالج انجام نمی‌دادم، چیزی تشخیص نمی‌دادیم.
خبرنگار: بیماری در جوانی همانند یک سونامی برای همه خانواده بود. امیلی تریون هنوز به کار خود به عنوان پرستار بازنگشته است. اما پس از عمل جراحی و شیمی درمانی او رو به بهبودی است. ده سال پیش در مرکز مبارزه با سرطان، حضور بیمارانی به جوانی وی نادر بود. حالا پزشکان مانند این سرطان شناس
شاهد شمار زیادی از این دست بیماران هستند.
خبرنگار  : طبق یک مطالعه اروپایی بین سال‌هایی ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ سرطان‌های روده‌ای بین جوانان ۷.۹ درصد در سال افزایش یافته است. این از دیدگاه متخصصان یک پدیده مرموز است.

دیگر خبرها

  • شرم از بدن
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها